Версия за печат

00896-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-Панагюрище: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ЕКО МЕДЕТ" ЕООД, ул."Г.Бенковски" № 7, п.к.22, За: Герман Кърпаров ; инж. Павлина Пенелова, България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 4030, E-mail: ekomedet@abv.bg, Факс: 0357 4030

Място/места за контакт: "ЕКО МЕДЕТ" ЕООД

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Рудник "Медет".Рекултивация на малко южно насипище по ПМС № 140/1992 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: Площадка "Медет", в райна на Панагюрски колонии
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Техническа и биологична рекултивация по откоси и хоризонтални площи,включително противоерозионни мероприятия

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обща площ за рекултивация 246 декара.

ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка: 25 000 лв. Гаранция за изпълнение на договора: 5% от стойността на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще извършва разплащането в левове по банков път, съгласно условията на документацията за участие в обществената поръчка

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника и удостоверение за актуално състояние на фирмената регистрация или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е фирмено лице - копие от документ за самоличност. Копие от данъчна регистрация и Булстат, както и регистрация по ЗДДС. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.2 и т.3 от ЗОП - при необходимост. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверения от банки и копие от застраховка за професионална отговорност. Последният годишен баланс и отчета за приходите и разходите. Информация за общия оборот от строителство на обекти, съобразно предмета на поръчката за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Чл.50 ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация-списък на основните договори за обекти с подобен характер, включително стойностите, дата на договора с възложителя, година на изпълнение, въведени в експлоатация през последните пет години, придружени с препоръки за добро изпълнение. Декларация-списък на техническото оборудване със строителна механизация, необходимо за изпълнението на обекта, в т.ч. посочване поотделно на собствените и ползвани чрез наем или друг договор строителни машини и транспортни средства. Декларация-списък на техническите лица, отговарящи на характера на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на изпълнението. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години. Сертификати за качество и други еквивалентни доказателства за осигуряване на качеството от кандидата. Документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на лицата, които отговарят за извършване на строително-рекултивационните работи по договора. Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на поръчката за строително-рекултивационните работи. Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, те представят същите изискуеми документи. Когато кандидатът или участникът използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, да бъде доказано с приложен сключен договор между страните, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Чл.51 ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/04/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 1200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от офиса на "ЕКО МЕДЕТ" ЕООД, гр. Панагюрище, ул. "Г. Бенковски" № 7, ет.2, от 10 до 16:30 ч. до изтичане на срока за подаване на офертите, след представяне на документ за внесена сума 1200 лева с ДДС по банкова сметка на възложителя IBAN № BG78RZBB91551063902719, BIC RZBBBGSF при банка Райфайзен банк, гр.Панагюрище.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/04/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/04/2007 00:00 Час: 12:00
Място

Офиса в гр. Панагюрище, ул. "Г. Бенковски" № 7, ет. 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 21 от 01.03.2007 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120, ал.2 от ЗОП - в 10-дневен срок от уведомяването на участника за съответното решение

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ