РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Канализация на село Бараково, община Кочериново - съгласно работен проект и техническа спецификация.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
община Кочериново
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Канализация на село Бараково, община Кочериново - съгласно работен проект и техническа спецификация.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45232400
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
съгласно работният проект
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция, преведена по сметка на Община Кочериново,в "БанкаДСК" АД, клон Кочериново BIC:STSABGSF IВAN сметка: BG88STSA93003103116000 в размер на 20 000 лева. Гаранция за изпълнение 0.5% от общата стойност по договор без ДДС.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Проектът ще се финансира от ПУДООС - София. Плащането ще се извършва след постъпване на средства от ПУДООС на база реално извършени СМР и надлежно оформени документи /акт обр.19, фактура/.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за първоначална регистрация на кандидата, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, както и оригинално удостоверение за актуална съдебна регистрация, със срок на валидност най-много 2 месеца преди датата на разглеждане на офертите. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, заедно с завереното копие от документа за създаване на обединението, юридическите лица в него представят документите от изречение първо, а физическите лица - участници в обединението - документ за самоличност. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по член 47, ал.1 и ал.2 от ЗОП. Копие от ЕИК.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50 ал.1 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидата: заверени от кандидатите копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004, 2005 и 2006 г. и данъчни декларации за трите години; застраховка "Професионална отговорност в строителството" за 2007 г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Оборот за предходните 3 години /2004, 2005 и 2006 г./ от строителство не по-малко от 5 000 000 лева с ДДС.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация, съдържаща списък на основните поръчки на кандидата изпълнени през последните 5 години с посочване цена, място, срокове на изпълнение и клиенти. Доказателства за техническата репутация на Кандидата, включващи препоръки от предишни възложители, ако той е учствал в други процедура за възлагане на обществени поръчки или от постоянни партньори.Други доказателства за технически възможностти съгласно ЗОП и изискванията на Възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Наличие на техническо оборудване необходимо за предмета на обществената поръчка.
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/04/2007 00:00 Час: 10:00
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден в стая №6, срещу представен документ за внесена в касата на община Кочериново невъзстановима сума за закупуване на документация за участие.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/04/2007 00:00 Час: 10:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място
залата на общинска администрация
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение №2 от 23.02.07 г. на Кмета на община Кочериново.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" №18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ