Версия за печат

00081-2007-0029


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми Приморски полк" №43, За: инж.Бистра Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Антоанета Кунева; г-жа Евдокия Великова и г-ца Златина Славова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg

Място/места за контакт: г-жа Валя Колева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Надя Георгиева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: nvest_politika@abv.bg, Факс: 052 303584

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Надя Георгиева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Строителство и ремонт на техническите средства за вертикална сигнализация по организация на движението на територията на община Варна".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строителство и ремонт на техническите средства за вертикална сигнализация по организация на движението на територията на община Варна. При изпълнение на поръчката следва да се извършат следните видове строителни работи: производство, доставка и монтаж на знаци и стойки, указателни табели и конструкции, необходими за монтажа им, парапети, еластична ограда, светлоотражатели, ремонт, демонтаж и преместване на знаци, парапети, указателни табели и др. средства за организация и безопасност на движението, рециклиране и преапликация на знаци и указателни табели, боядисване на стойки, парапети, еластична ограда и др.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233294, 45316213, 45316211, 45233280, 45233290

Описание:

Работи по поставяне на пътна сигнализация
Работи по инсталиране на указателни знаци
Работи по инсталиране на светлинни сигнализационни пътни знаци
Работи по поставяне на пътни бариери
Работи по поставяне на указателни табели

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

изпълнението на поръчката ще е съобразно одобрените и осигурени финансови средства за всяка година поотделно

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.26, ал.2 от НВМОП, гаранцията за участие е в размер на7500лв,представена като банкова гаранция или паричен депозит,внесен по банкова сметка.Гаранцията за изпълнение на договора, съгласно чл.26, ал.3 от НВМОП се определя на 1.2 % от стойността на договора. Гаранциите се внасят с платежно нареждане кюм бюджет по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIG код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП "Инвестиционна политика". Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Уреждат се с договора за изпълнение /проект/, приложен в документацията по процедурата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние на кандидата-оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице- копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1 , 2 и 5 от ЗОП; декларации по чл.13, ал.1, т.5 и т.8 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника; копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот, осигурен от строителство, обект на настоящата поръчка за последните 3 години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на обектите изпълнявани през последните 5 год., влючително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение с телефон за връзка с подписалия референцията;описание на техническото оборудване, механизация и транспорт, собствени или наети, доказани със съответната документация;документ удостоверяващ наличие на база за производство на пътни знаци, указателни табели, парапети и др. местоположение, капацитет, оборудване;списък на техническите лица по длъжности, заети със строителната дейност;документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката;авторефернция и други документи, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/04/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи може да се закупи всеки работен ден (без последния работен ден от месеца ) срещу заплащане на сумата в брой в Общинско предприятие “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА” – гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет.5, тел.: 30-19-68, факс 30-35-84 от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч.Комплекта офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.04.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП"Инвестиционна политика", бул."Ген.Колев"№92ет.5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението и документацията за участие са одобрени с Решение № 0457/26.02.2007г. на Кмета на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 002 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ