РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на нов или рециклиран спирален компютърен томограф, произведен след 2000 г. за нуждите на МБАЛ"Рокфелер" ЕООД-Петрич
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка на изплащане
Основно място на изпълнение:
МБАЛ"Рокфелер"ЕООД
град Петрич, ул."Рокфелер"52
Код NUTS:
BG213
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка, монтаж, изпитване, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на нов или рециклиран спирален компютърен томограф за цяло тяло с нова рентгенова тръба за нуждите на МБАЛ "Рокфелер" ЕООД . Компютърният томограф да бъде произведен след 2000 г, да бъде в пълна изправност, да бъде окомплектован с всички числящи се към него принадлежности, съгласно техническото задание, включително и с хардуер и софтуер, необходими за ползването му по предназначение. Компютърният томограф следва да бъде с еквивалентни или по-добри характеристики от посочените в техническото задание на Възложителя, приложено в документацията за участие в откритата процедура.Срокът на гаранционно обслужване да е не по-кратък от 12 месеца.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
33115100
Описание:
CT скенери
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Един брой компютърен томограф за цяло тяло , окомплектован с всички числящи се към него принадлeжности, съгласно техническото задание, включително и с хардуер и софтуер, необходими за ползването му по предназначение.
Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие 3000 лв., внесена като парична сума по сметка на МБАЛ" Рокфелер"ЕООД,описана в документацията или в брой в касата на дружеството или като банкова гаранция, представена за срока на валидност на офертата.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката , внесена като парична сума по сметка на МБАЛ" Рокфелер"ЕООД,описана в документацията или в брой в касата на дружеството или като банкова гаранция, представена в деня на подписване на договора и валидна за целия срок на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Начин на плащане: разсрочено, в левове - не повече от 30% от цената при при доставката на апаратурата, след подписване на приемателно-предавателен протокол за това, а остатъка от стойността - на не по-малко от 12 равни месечни вноски, дължими след въвеждане в екплоатация на апаратурата, след подписване на протокол за това.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Гаранционен срок на томографа - не по-малко от 12 месеца от пускане в експлоатация на компютърния томограф и подписване на приемо-предавателен протокол за това.
В гаранционния срок да се извършат 6 (шест) броя профилактики и ревизии на томографа.
Изпълнителят следва да изготви за своя сметка и представи на Възложителя проект за лъчезащита, необходим за издаване на лиценз от АЯР за работа с апарата.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатът да е вписан в Търговския регистър при съответния съд или в търговския регистър на държавата, в която е установен.
Да са сертифицирани по ISO 9001:2000.
Да е оторизиран от фирмата, производител на новата рентгенова тръба, предлагана с апарата да извършва дейностите - предмет на обществената поръчка.
Да имат осигурен гаранционен и извънгаранционен сервиз. Да се приложи списък на техническите лица извършващи сервиз, притежаващи лиценз от Агенцията по ядрено регулиране.
Да представят всички документи по чл.56 ЗОП, както и други допълнителни документи , посочени в документацията за участие.
Наличието на обстоятелствата по чл.47,ал.1, ал. 2 и ал.5 ЗОП води до отстраняване на кандидата или участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишния финансов отчет за 2006 г или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидаът или участникът е установен.
2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участника е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да са с достатъчен опит в тази област на доставка и монтаж- да са доставили и монтирали не по-малко от 10 компютърни томографи от същия производител, от който е произведен и предлагания в настоящата процедура апарат. Да представят списък на лечебните заведения, в които са доставени и монтирани апаратите.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. по чл.51,ал.1,т.1 ЗОП
2.по чл.51,ал.1,т.4 ЗОП
3.по чл.51,ал.1,т.5 ЗОП
4 .по чл.51,ал.1т.6 ЗОП
5.по чл.51, ал.1,т.7 ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/04/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в деловодството на МБАЛ"РОКФЕЛЕР"ЕООД срещу документ за платена цена в счетоводството.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
библиотеката на болницата, находяща се на втория етаж в болничния корпус на дружеството
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на кандидатите, както и изрично упълномощени за тази процедура лица. Пълномощните трябва да се с нотариално заверен подпис. Разглеждането и оценяването на офертите се извършва в закрито заседание на комисията.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение №5 от 23.02.2007 година на Управителя на МБАЛ"Рокфелер"ЕООД - Петрич.
Обявлението за поръчката е изпратено в службата за публикации в "Официален вестник" на ЕС на 27/02/2007 година.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 17, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@apc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №17, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884970, E-mail: cpcadmin@apc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ