РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Околовръстен път на с. Марково - общински път ІV 86205 - от усл. км 0+000 до км 1+380.44.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
с. Марково, община "Родопи", обл. Пловдив.
Код NUTS:
BG221
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Околовръстен път на с. Марково - общински път ІV 86205 - от усл. км 0+000 до км 1+380.44.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233120
Описание:
Строителни и монтажни работи на пътища
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническата документация.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 10000 (десет хиляди) лева. Гаранция за изпълнение - 5 (пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията се внася в касата на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, или по банков път по сметката на общината, посочена подробно в документацията за участие. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична или банкова гаранция. Гаранцията за участие се представя от всеки кандидат, а гаранцията за изпълнение - от определения за изпълнител кандидат при сключване на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането ще се извърши със средства от общинския бюджет.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да са регистрирани като търговци по ТЗ или по националното си законодателство; да закупят от възложителя документация за участие; да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; да представят предложение, отговарящо на чл. 13 и 14 от НВМОП и условията на възложителя; да докажат техническите си възможности и квалификация по чл.51, ал.1, т. 2, 7, 9, 10 и 11 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да докажат икономическото и финансовото си състояние по чл.50, ал.1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и съгласно условията на възложителя. Регистрацията на кандидата като търговец по смисъла на ТЗ се доказва със следните документи: оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му закондателство; с копия от: удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ, удостоверение за регистрация по Закона за данък добавена стойност. Отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се удостоверява от кандидата с декларации при подаване на офертата; при подписване на договора със спечелилия процедурата кандидат, последният представя документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на тези обстоятелства.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Икономическото и финансовото си състояние кандидатът доказва с документите по чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Техническите си възможности и квалификация доказва с документите по чл. 51, ал. 1, т. т. 2, 7, 9, 10 и 11 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/04/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документицията може да бъде получена в деловодството (стая № 2) на административната сграда на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, след представяне на документ за платена цена на документацията в касата на общината на същия адрес.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.04.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Административната сграда на община "Родопи" в гр. Пловдив, ул. "С. Врачански" № 1а.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
10-дневен срок от получаването на съответната заповед на кмета на общината.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община "Родопи", ул. ""С. Врачански № 1а, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 604107
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление