Версия за печат

00183-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Златоград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Ваклин Юруков - Директор "АПИО, ОП и С", България 4980, Златоград, Тел.: 03071 2551, E-mail: mail@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Място/места за контакт: Община Златоград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на контейнери тип „Бобър” – 1,1 куб. м. и пластмасови кофи – 120 л. за събиране на битови отпадъци

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Златоград
Код NUTS: BG225
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за доставка чрез покупка на контейнери тип „Бобър” – 1,1 куб. м. и пластмасови кофи – 120 л. за събиране на битови отпадъци.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28213800, 28213700

Описание:

Контейнери за отпадъци
Кошове за отпадъци

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на поръчката е в границите от 30000 до 60000 лв.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в процедурата в размер на 500 лв. Определеният изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранциите се представят като парична сума, платена на касата на общината или по банков път по сметка на Община Златоград в "Банка ДСК" - Златоград, IBAN BG63STSA93003300801092, BIC STASABGSF, или под формата на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства от ПУДООС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа документите по чл. 13 от НВМОП, включително и декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл. 14 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за предходната година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/04/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената се заплаща в касовия салон на Центъра за информационно и административно обслужване на Община Златоград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.04.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/04/2007 00:00 Час: 16:00
Място

Заседателната зала на Общински съвет - Златоград, ул . "Стефан Стамболов" № 1, ет. 2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита с решение № 92 от 26.02.2007 г. на кмета на Община Златоград.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в срока по чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ