Версия за печат

00151-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ТРОЯН: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ТРОЯН, ПЛ."ВЪЗРАЖДАНЕ" №1, За: ВАЛЕНТИНА ДАСКАЛОВА, БЪЛГАРИЯ 5600, ТРОЯН, Тел.: 0670 68012, E-mail: v_daskalova@mail.bg, Факс: 0670 68060

Място/места за контакт: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ "СОЦИАЛНА И ЗДРАВНА ПОЛИТИКА"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ В ГР.ТРОЯН И В С.ВРАБЕВО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ФРАНКО СКЛАДОВЕТЕ НА ДСП В ГР.ТРОЯН И В С. ВРАБЕВО
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ С ДВЕ КУХНИ - В ГР.ТРОЯН И В С. ВРАБЕВО, ПО СЛЕДНИТЕ СЕДЕМ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: 1. Хляб и брашно; 2.Мляко и млечни продукти; 3.Месо и месни продукти; 4.Риба; 5.Птичи яйца; 6.Консерви, плодове и зеленчуци; 7. Варива, подправки и други хранителни продукти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15811000, 15500000, 15100000, 15897000, 15200000, 15330000, 01242000

Описание:

Хранителни продукти и напитки
Хлебни изделия
Млечни продукти
Месо и месни продукти
Консервирани хранителни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани
Птичи яйца

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обща стойност на поръчката до 76 000 лв. бед ДДС за обособените позиции, както следва: 1. Хляб и брашно- до 7000 лв. бед ДДС; 2. Мляко и млечни продукти -до 8000 лв. без ДДС; 3.Месо и месни продукти - до 30000 лв. без ДДС; 4.Риба - до 1200 лв. без ДДС; 5.Птичи яйца- до 2500 лв.без ДДС; 6.Консерви, плодове и зеленчуци - до 12300 лв. без ДДС; 7. Варива, подправки и други хранителни продукти- до 15000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
76000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

А/ Гаранция за участие: 1. Хляб и брашно - 70 лв. 2.Мляко и млечни продукти - 80 лв. 3.Месо и месни продукти - 200 лв. 4.Риба - 10 лв. 5. Птичи яйца - 20 лв. 6. Консерви, плодове и зеленчуци - 100 лв. 7. Варива, подправки и други хранителни продукти - 120 лв. Б/ Гаранция за изпълнение: 1. Хляб и брашно - 150 лв. 2. Мляко и млечни продукти - 100 лв. 3. Месо и месни продукти - 300 лв. 4. Риба - 20 лв. 5. Птичи яйца - 30 лв. 6. Консерви, плодове и зеленчуци - 150 лв. 7. Варива, подправки и други хранителни продукти - 200 лв. Гаранцията под формата на парична сума се внася по сметка: Община Троян IBAN BG 72SOMB 9130 33 32096501 BIC SOMBBGSF Общинска банка - клон Троян

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на доставените хранителни продукти става в български лева по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя при условията на отсрочено плащане, след представяне на фактури на възложителя за всяка конкретно извършена доставка, през изтеклия месец, придружени със складови разписки, подписани от представители на двете страни. При формиране на ценовите предложения в офертата, кандидатът за доставчик следва да предвиди финансовите си ангажименти по доставките за времето на действие на договора като: транспорт до складовете на Домашния социален патронаж в гр. Троян и в с.Врабево; изискваната текуща информация от Системата за агропазарна информация / САПИ/, съгласно схема за брой справки по месеци за видовете хранителни продукти. Предложените цени да са с включен ДДС. Ценовите предложения се сравняват сосреднените цени за отделните хранителни продукти, предмет на доставката, обявени в бюлетина на САПИ към Министерството на земеделието и горите за регион Ловеч.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за регистрация на участника: съдебна,данъчна, единен идентификационен код, седалище, регистрация по ДДС. 2. Удостоверение за актуално правно състояние. 3. Удостоверение от НАП за наличието или липсата на задължения. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 ЗОП, ако има основание за това.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен финансов отчет за последната финансова година и счетоводен баланс. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години / включително количество, стойности, дати и получатели/. 2. Доказателства за търговска репутация/ препоръки от предишни възложители, ако кандидатът е участвал в другипроцедури за възлагане на обществени поръчки/ 3. Описание на техническото оборудване. 4.Списък на лицата отговарящи за контролът на качеството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в стая № 12 А на Община Троян, след представяне на фактура за внесени 30 лева с ДДС в касата на информационния център на общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Троян, заседателна зала на ІІІ етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

1. Предлаганата цена да включва освен цената на стоката, транспортни и всички видове доставно-складови разходи, с ДДС. Заплащането да става по банков път при условията на отсрочено плащане. 2. При всяка отделна доставка продуктите да са придружени със сертификат за произход, качество и срок на годност, съгласно изискванията на БДС, ДВСК и РИОКОЗ, продуктите да са в начален срок на годност. 3. В случай, че до изтичане срока на настоящия договорне е открита нова процедура по възлагане на обществена поръчка със същия предмет или откритата процедура не е приключила, договорът запазва действието си при същите условия до сключването на нов договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защите на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Троян, пл. "Възраждане " № 1, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68012, Факс: 0670 68060

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Хляб и брашно
1) Кратко описание

Доставка на хляб и брашно за нуждите на ДСП в гр. Троян и в с. Врабево

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100, 15612120

Описание:

Хляб
Брашно за хляб

3) Количество или обем

хляб- типов -17100 бр. и брашно тип 500-650 кг.

Прогнозна стойност без ДДС
7000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посочените количества са ориентировъчни.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти за ДСП в гр. Троян и с.Врабево

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000, 15540000, 15551000

Описание:

Млечни продукти
Сирене
Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти

3) Количество или обем

Кисело мляко-0,400 - 8000 бр.; сирене - краве -220 кг. ; кашкавал "Витоша" -380 кг. и др.

Прогнозна стойност без ДДС
8000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посочените количества са ориентировъчни.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни продукти за ДСП в гр. Троян и с. Врабево.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15111200, 15113000, 15112210, 15130000

Описание:

Месо и месни продукти
Телешко месо
Свинско месо
Месо от пилета, разфасовано
Месни продукти

3) Количество или обем

кайма 60/ 40-1300 кг.; кюфтета - 0,1 кг.- 1000 бр.; кебапчета 0,100кг.-1000 бр.; пилета- замразени-2000кг.; наденица - 2000 кг.; салам -тип хамбургски- 50 кг.; кремвирши- 150 кг.; свински гърди- 130 кг.; свинско рагу - 150 кг.; свински опашки - 100 кг.; телешки обрезки - 300 кг.; телешко шкембе- 200 кг. и др.

Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посочените количества са ориентировъчни.


Обособена позиция №: 4 / Наименование: Риба
1) Кратко описание

Доставка на риба за ДСП в гр. Троян и с . Врабево.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

05100000

Описание:

Риба

3) Количество или обем

Хек- замразен- 300 кг.

Прогнозна стойност без ДДС
1200 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посоченото количество е приблизително.


Обособена позиция №: 5 / Наименование: Птичи яйца
1) Кратко описание

Доставка на птичи яйца за ДСП в гр.Троян и с. Врабево.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

01242000

Описание:

Птичи яйца

3) Количество или обем

Яйца кокоши - размер L-13000

Прогнозна стойност без ДДС
2500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посочените количества са ориентировъчни


Обособена позиция №: 6 / Наименование: Консерви, плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка на консерви, плодове и зеленчуци за ДСП в гр. Троян и с. Врабево.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897000, 01131000, 01121000

Описание:

Консервирани хранителни продукти
Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци

3) Количество или обем

1. Консерви: домати-2500 бр.; грах-150 бр.; зелен боб- 1300 бр.; паприкаш - 300 бр.; лютеница- 700 бр. и др. 2. Плодове: диня-500 кг.; ябълки- 150 кг. и др. 3. Зеленчуци: зеле- 1650 кг.; картоф - 4000 кг.; кромид лук- 1800 кг.; моркови-600 кг.; краставици-450 кг.; домати- 1000 кг.; чушки -450 кг. и др.

Прогнозна стойност без ДДС
12300 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посочените количества са ориентировъчни.


Обособена позиция №: 7 / Наименование: Варива, подправки и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на варива, подправки и други хранителни продукти за нуждите на ДСП в гр. Троян и в с. Врабево.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15872200, 15800000, 15411200, 15831000, 15851000

Описание:

Подправки
Различни хранителни продукти
Олио за готвене
Захар
Макаронени изделия

3) Количество или обем

1. Варива: зряб боб- 1200 кг.; ориз-700 кг.; макарони-0,400- 1000бр.; фиде- 0,400- 250 оп.; нишесте-100 гр.- 1300 оп.; леща- 700 кг.; грах- замразен-250 кг. и др. 2. Подправки: сол- 350 кг.; олио- 1800 л.; захар-800 кг.; маргарин-0,250-400 бр.; черен пипер-800 пак.; червен пипер- 8 кг.; чубрица 6 кг.; магданоз-4 кг. и др.

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Посочените количества са приблизителни.