Версия за печат

01224-2007-0012


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българската народна банка, пл. "Княз Александър Батенберг" № 1, За: Десислава Атанасова - по процедурата; Ася Филипова, Владимир Дервенков - по предмета на поръчката - тел. 02 91451311, 02 91451657, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451992, E-mail: Atanassova.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Десислава Атанасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българската народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на вакуумпликове, полиетиленови (РЕ) опаковки за банкноти и монети, полиетиленови (РЕ) чували и целофанени пликове, по видове и количества посочени в Приложение №1"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.София, бул.”Цариградско шосе” №117, склад на БНБ в „Печатница на БНБ” АД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на вакуумпликове, полиетиленови (РЕ) опаковки за банкноти и монети, полиетиленови (РЕ) чували и целофанени пликове, по видове и количества посочени в Приложение №1. Поръчката включва четири обособени позиции: 1) Вакуумпликове за опаковка на банкноти и монети; 2) полиетиленови (РЕ) ролки за банкообработващи машини BPS 1040; 3) полиетиленови (РЕ) чували за изрезки от банкноти; 4) целофанени пликове

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

25221310

Описание:

Пликове с вътрешен слой

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата и видоде пликове са посочени в Приложение №1, както следва: 800 000 броя вакуумпликаве за опаковка на банкноти и монети, 200 броя полиетиленови (РЕ) ролки за банкнотообработващи машини, 1500 кг полиетиленови (РЕ) чували за изрезки от банкноти, 100 000 броя целофанени пликове.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции в процедурата - по обособена позиция №1 - 590 лв. (петстотин и деветдесет лева); по обособена позиция №2 - 36 лв. (тридесет и шест лева); по обособена позиция №3 - 12 лв. (дванадесет лева); по обособена позиция №4 - 42 лв. (четиридесет и два лева). Участникът представя гаранция за участие за обособената позиция, за която участва. Гаранцията е във вид на парична сума преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD или банкова гаранция със срок на валидност не по - малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора – 2 % (два процента) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение също се представя под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора и се освобождава и задържа при условия и срокове посочени в договора за възлагане.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на самозалепващите пликове по банкова сметка на Изпълнителя. Плащането на цената става съгласно предложения от участника в офертата начин, срок и разпоредбите на договора, сключен между страните.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - съответен еквивалентин документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5 Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите.; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата; 9. Предлагана цена по образец за обособената позиция, за която участва; 10. Документ за гаранция за участие за обособената позиция, за която участва ; 11. Проект на договор; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2005 година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от сертификат за система за управление на качеството - ISO 9001:2000. 2. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки. 3. Технически спецификации на предлаганите пликове за обособените позиции, за които участва. 4. Мостри на тези опаковки, за които участва - по десет броя от пликовете по обособените позиции, за които участва;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: До класиране и оценка ще бъдат допуснати само тези участници, които са представили мостри и тяхното качество отговаря на качеството на мострите предоставени от БНБ и техническите изисквания посочени от Възложителя в Приложение №1.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/04/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/04/2007 00:00 Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на вакуумпликове за опаковка на банкноти и монети
1) Кратко описание

Доставка на 800 000 броя вакуумпликове за опаковка на банкноти и монети. Техническите изисквания към пликовете са посочени в Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25221310

Описание:

Пликове с вътрешен слой

3) Количество или обем

800 000 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доствака на полиетиленови (РЕ) ролки за банкообработващи мошини BPS 1040
1) Кратко описание

Достовка на 200 броя полиетиленови (РЕ) ролки за банкообработващи машини BPS 1040. Техническите изисквания към пликовете са посочени в Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25221310

Описание:

Пликове с вътрешен слой

3) Количество или обем

200 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 90

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на полиетиленови (РЕ) чували зо изрезки от банкноти
1) Кратко описание

Доставка на 1500 кг полиетиленови (РЕ) чували зо изрезки от банкноти. Техническите изисквания към пликовете са посочени в Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25221310

Описание:

Пликове с вътрешен слой

3) Количество или обем

1500 кг

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 90

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Достовка на целофанени пликове
1) Кратко описание

Доставка на общо 100 000 броя целофанени пликове. Техническите спецификации на пликовете са подробно посочени в Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25221310

Описание:

Пликове с вътрешен слой

3) Количество или обем

100 000 броя, в това число 30 000 броя с ширина 15 см. и дължина 20 см.; 30 000 броя с ширина 12.5 см. и дължина 16 см.; 20 000 броя с ширина 10 см. и дължина 18 см.; 20 000 броя с ширина 10 см. и дължина 15 см.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 90