РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Добив на дървесина от ДГФ - сеч, първична обработка, извоз до временен склад, рампиране и почистване на сечището в отдели 85 "д" и 87 "з".
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
27
Основно място на изпълнение:
ДДС"Русалка" Априлци
Код NUTS:
BG122
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Добив на дървесина от ДГФ - сеч, първична обработка, извоз до временен склад, рампиране и почистване на сечището в отдели "85 "д" и 87 "з".
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
116020 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 0.5% от стойността на всяка позиция от поръчката. Гаранция за изпълнение - 1% от стойността на всяка позиция от поръчката. Банкова сметка: BIC код: UBBSBGSF, IBAN на разпл.сметка: BG90UBBS80021004324416 при ОББ - клон Априлци.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Възложителят ще изплати на изпълнителя договореното възнаграждение по банков път, на база съставен протокол между двете страни за действително добито и изозено до временен склад количество дървесина по сортименти.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, 2 и 5; 3. Копие от удостоверение за регистрация в публичния регистър на НУГ.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от годишния финансов отчет за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Копие от годишния финансов отчет за предходната година.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за добив на дървесина, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък на основните договори за добив на дървесина, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/04/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден до 16.00 ч. на 20.04.2007 г. в касата на ДДС "Русалка" Априлци в брой.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/04/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата ДДС "Русалка" Априлци
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Обект №1
1)
Кратко описание
Добив на дървесина от ДГФ - сеч, първична обработка, извоз до временен склад, рампиране и почистване на сечището в отдел 85 "д".
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
Прогнозна стойност без ДДС
40880 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Обект №2
1)
Кратко описание
Добив на дървесина от ДГФ - сеч, първична обработка, извоз до временен склад, рампиране и почистване на сечището в отдел 87 "з".
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
Прогнозна стойност без ДДС
45140 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20