РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Периодична доставка на офис оборудване при следните самостоятелно обособени позиции: 1.Компютърна техника; 2.Копирна техника; 3.Климатични инсталации; 4.Електрически домакински уреди и 5.Други за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2007г.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Медицински Университет-София-Ректорат и звена
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Периодична доставка на офис оборудване-компютърна техника, копирна техника, климатични инсталации, електрически домакински уреди и други за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2007 г.по обособени позиции, съгласно спецификации и разпределение по звена към утвърдената документация.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30191000, 30200000, 30121400, 29231200, 29710000
Описание:
Офис оборудване
Компютърно оборудване и принадлежности
Размножителни апарати
Климатични инсталации
Електрически домакински уреди
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно заложеното в документацията
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG38BACX96603376963617 и BIC: BACXBGSF , в HVB Банк Биохим, клон Батенберг или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя,в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП.Гаранция за участие по обособени позиции е в рзмер, както следва:За 1-ва 790,00лв.; за 2-ра 70,00лв. за 3-та 20,00лв; 4-та 40,00лв. 5-та 150,00лв. При участие в цялата поръчка 1070, 00лв.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- 5% от цената на договора без ДДС; банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG38BACX96603376963617 и BIC: BACXBGSF в HVB Банк Биохим, клон Батенберг.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата, удостоверение за актуално състояние на кандидата /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата; удостоверение за регистрация с идентиф. № по ДДС /за регистрираните по ЗДДС/ и с идинтиф. № /код по Булстат/ за тези, които не са регистрирани по ЗДДС ; документ за данъчна регистрация - обща и по ЗДДС / ако е регистриран/. Документите за регистрация с изключение на удостоверинието за актуално състояние могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 – е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; т.2 – е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; т.3 – има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; при наличие на обстоятелства по чл.69 от ЗОП , както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени от ЗОП. Представена е оферта, която е непълна или не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. Не е представил доказателства за закупуване на документацията, както и документ за представена гаранция за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидати, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходи и разходи; информация за общия оборот и оборота за този вид доставка за последните 3 /три/ години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Сертификати по ISO-9001 на фирмата доставчик за компютри и копирна техника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: списък на основните договори за подобни доставки през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 1/S - от 28.02.2006 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/04/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Получаване в Ректората на Медицински университет -София, ет.11, стая 35, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. срещу представен платежен документ за закупуване на документацията. Плащане в касата на Ректората на МУ - София - ет.11,стая 39 - всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. Закупуването на документацията се извършва с еднодневна предварителна заявка на тел.9515087 или на тел.9523792
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.12, зала 6
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
По 1 представител от участник при заявяване на присъствие до 9,30 ч. в деня за отваряне на офертите на тел. 02 9515087
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на компютърна техника
1)
Кратко описание
Доставка на компютърна техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на копирна техника.
1)
Кратко описание
Доставка на копирна техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30121400
Описание:
Размножителни апарати
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на климатични инсталации за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
1)
Кратко описание
Доставка на климатични инсталации за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
29231200
Описание:
Климатични инсталации
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на електрически домакински уреди за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
1)
Кратко описание
Доставка на електрически домакински уреди за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
29710000
Описание:
Електрически домакински уреди
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Доставка на друга техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
1)
Кратко описание
Доставка на друга техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30191000
Описание:
Офис оборудване
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г.