Версия за печат

00398-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, За: Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 37, За: Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 35, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 37, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на офис оборудване при следните самостоятелно обособени позиции: 1.Компютърна техника; 2.Копирна техника; 3.Климатични инсталации; 4.Електрически домакински уреди и 5.Други за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2007г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Медицински Университет-София-Ректорат и звена
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодична доставка на офис оборудване-компютърна техника, копирна техника, климатични инсталации, електрически домакински уреди и други за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2007 г.по обособени позиции, съгласно спецификации и разпределение по звена към утвърдената документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30191000, 30200000, 30121400, 29231200, 29710000

Описание:

Офис оборудване
Компютърно оборудване и принадлежности
Размножителни апарати
Климатични инсталации
Електрически домакински уреди

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно заложеното в документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

17.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG38BACX96603376963617 и BIC: BACXBGSF , в HVB Банк Биохим, клон Батенберг или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя,в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП.Гаранция за участие по обособени позиции е в рзмер, както следва:За 1-ва 790,00лв.; за 2-ра 70,00лв. за 3-та 20,00лв; 4-та 40,00лв. 5-та 150,00лв. При участие в цялата поръчка 1070, 00лв.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- 5% от цената на договора без ДДС; банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG38BACX96603376963617 и BIC: BACXBGSF в HVB Банк Биохим, клон Батенберг.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата, удостоверение за актуално състояние на кандидата /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата; удостоверение за регистрация с идентиф. № по ДДС /за регистрираните по ЗДДС/ и с идинтиф. № /код по Булстат/ за тези, които не са регистрирани по ЗДДС ; документ за данъчна регистрация - обща и по ЗДДС / ако е регистриран/. Документите за регистрация с изключение на удостоверинието за актуално състояние могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 – е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; т.2 – е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; т.3 – има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; при наличие на обстоятелства по чл.69 от ЗОП , както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени от ЗОП. Представена е оферта, която е непълна или не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. Не е представил доказателства за закупуване на документацията, както и документ за представена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидати, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходи и разходи; информация за общия оборот и оборота за този вид доставка за последните 3 /три/ години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Сертификати по ISO-9001 на фирмата доставчик за компютри и копирна техника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: списък на основните договори за подобни доставки през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 1/S - от 28.02.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване в Ректората на Медицински университет -София, ет.11, стая 35, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. срещу представен платежен документ за закупуване на документацията. Плащане в касата на Ректората на МУ - София - ет.11,стая 39 - всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. Закупуването на документацията се извършва с еднодневна предварителна заявка на тел.9515087 или на тел.9523792

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.12, зала 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

По 1 представител от участник при заявяване на присъствие до 9,30 ч. в деня за отваряне на офертите на тел. 02 9515087


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на компютърна техника
1) Кратко описание

Доставка на компютърна техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно докумунтацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на копирна техника.
1) Кратко описание

Доставка на копирна техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30121400

Описание:

Размножителни апарати

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на климатични инсталации за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
1) Кратко описание

Доставка на климатични инсталации за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29231200

Описание:

Климатични инсталации

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на електрически домакински уреди за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
1) Кратко описание

Доставка на електрически домакински уреди за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29710000

Описание:

Електрически домакински уреди

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Доставка на друга техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.
1) Кратко описание

Доставка на друга техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30191000

Описание:

Офис оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 17.12.2007 г.