Версия за печат

00260-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Никопол: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство Никопол, ул. "В. Левски" № 27, За: инж. Милен Цветанов, България 5940, Никопол, Тел.: 06541 2797, E-mail: PERSIN@ABV.BG, Факс: 06541 3034

Място/места за контакт: 06541 2797

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

възлагане добив на тополова дървесина

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: на територията на ДЛ Никопол
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Добив на тополова дървесина - сеч, извоз до временен склад и рампиране на добита дървесина в обект № 709

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Добив на 1483 м3 тополова дървесина

Прогнозна стойност без ДДС
17946.22 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

10.04.2007 г. 

Крайна дата

30.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 175 лв. Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора за изпълнение. Гаранциите са вносими по сметка на РУГ-Ловеч BG 05UBBS80023300122237;BIC код UBBSBGSF ОББ-Ловеч

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на МЗГ. Начин на плащане по банков път след приключване на обекта предмет на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.13 от НВМОП. Удостоверение по чл.57а ал.2 т.1 от ЗГ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Да има сключени договори с квалифицирани работници с регистрирани трудови договори в НАП. Да има сключен договор с лицендиран лесовъд регистриран в НАП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за притежаване на необходима техника за извършване на добив на дървесина - документ за собственост на техника или договори за наета такава
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидата да е ригистриран в НУГ съгласно чл.57а, ал.2, т.1 от Закона за горите.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документи за участие се закупуват всеки работен ден от 08,30 до 16,00 часа касата на ДЛ Никопол

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/03/2007 00:00 Час: 15:00
Място

административната сграда на ДЛ Никопол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лица участващи в конкурса



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958

VI.4.2) Подаване на жалби

В десет дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата не може да се подава след сключване на договор за обществена поръчка

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ