Версия за печат

00126-2007-0009


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Несебър: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, ул. "Еделвайс" № 10, За: В. Радев, Д. Минкова, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 42532, E-mail: e_mania@abv.bg, Факс: 0554 42532

Място/места за контакт: Управление "БКС и Екология"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнител за доставка на 420 000 бр. найлонови торби за отпадъци”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: стопански двор на "БКС" - гр. Несебър
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на 420 000 бр. найлонови торби за отпадъци.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

17221000

Описание:

Сакове и торбички

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

420 000 бр. найлонови торби за отпадъци, от които: 150 000 бр. с размери 55/60 см. и обем 35 литра, 270 000 бр. с размери 85/105 см. и обем 140 литра

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие: 500 (петстотин) лв. платими по сметка на Община Несебър: IBAN: BG71 BFTB 7630 3300 0004 13, BIC: BFTBBGSF или представена банкова гаранция за посочения размер и срок; гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

поръчката се финансира от бюджета на управление "БКС и Екология"

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата - заверено (с печат подпис от кандидата) копие. 2. Удостоверение за актуално правно състояние (копие от докумет за самоличност). 3. удоставерение за данъчна регистрация и регистрация БУЛСТАТ. 4.Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидата. 5. Декларация по приложения към документацията образец, за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки – оригинал. 6.Документ за внесена гаранция за участие в размер съгласно Решението за откриване на процедурата – оригинал. 7. Техническо предложение – оригинал. 8.Ценово предложение - представено в отделен запечатан плик с надпис“Предлагана цена”. 9. Документ за закупена конкурсна документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишният баланс, отчета за приходи и разходи за 2005 год.
Минимални изисквания: копие от годишният баланс, отчета за приходи и разходи за 2005 год.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

документацията се получава срещу представена фактура за сума в размер на 100 лв. с ДДС платима по сметка: IBAN: BG 47 BFTB 7630 8400 0004 00, BIC: BFTBBGSF, КОД: 44 80 90, Банка: "БулБанк" АД - Сл. Бряг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/03/2007 00:00 Час: 09:30
Място

заседателна зала на Община Несебър

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лицата подали предложения за възлагане на поръчката



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша", №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел правен при Община Несебър, ул."Еделвайс", №10, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 45810

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ