РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Сеч, извоз, сортиране и рампиране на дървесина от Обект № 11, отдел 30 "м1" на територията на ДЛ Троян и ремонт на летен камионен път с дължина 2 700 м. за достъп до временния горски склад на обекта.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
14
Място на изпълнение:
гр. Троян, област Ловеч
Код NUTS:
BG122
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Сеч, извоз, сортиране и рампиране на дървесина от Обект № 11, отдел 30 "м1" на територията на Държавно лесничейство гр. Троян и ремонт на летен камионен път с дължина 2 700 м. за достъп до временния горски склад на обекта.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77200000
Описание:
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Добив на 1468 куб.м. дървесина;
Ремонт на летен камионен път с дължина 2700 м.
Прогнозна стойност без ДДС
42178 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 300 лв.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансиране от НУГ; Плащане два пъти месечно;
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Кандидатите за участие в процедурата да са регистрирани в Публичния регистър на НУГ по реда на чл. 57"а" от ЗГ и да отговарят на условията по чл. 57, ал. 6 от ЗГ.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. документ за закупена документация; 2. документ за внесена гаранция за участие; 3. Удостоверение за актуално състояние/оригинал или нотариално заверено копие/ с валидност 60 дни/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Доказателство за икономическо и финансово състояние - удостоверение от банка или информация, подписана и подпечаната от участника за общия оборот и за оборота на услугите-обект на поръчката за последните три години или документ по чл. 50, ал. 2 от ЗОП; 5. Доказателства за технически възможности за изпълнение на поръчката и квалификацията на кандита -декларация, съдържаща списък с техническото оборудване на кандидата, списък на техническите лица, отговарящи за контрола на качеството, копие от удостоверение за регистрация в публичния Регистър на НУГ на участника, копие от регистрация в НОИ на трудов договор на лицето, регистрирано за упражняване на частна лесовъдска практика и копие от неговия лиценз, издаден от НУГ, свидетелство за регистрация на техниката на кандидата съгласно чл. 14 от ЗРКЗГТ; 6. Декларации/по образец/ за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 7. Списък с имената на подизпълнителите; 8.Копие от БУЛСТАТ; 9. Търговска репутация или декларация, че кандидата не е извършвал такава дейност; 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата; 11. Оферта - ІІ част по образец/ включваща предлагана цена, срок на изпълнение, валидност на офертата и начин на плащане/; 12. Нотариално заверено пълномощно/оригинал/ на лицето, упълномощено да представлява търговеца-участник в процедурата/ако участва чрез пълномощник/ - представя се на комисията;13. Документ за самоличност на лицето, което участва в процедурата - представя се на комисията;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние - удостоверение от банка или информация, подписана и подпечатана от участника/за общия оборот и за оборота на услугите - предмет на поръчката/ за последните три години или документ по чл. 50, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация, съдържаща списък с техническото оборудване на кандидата, списък на техническите лица, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството; копие от удостоверение за регистрация в публичния регистър на НУГ на участника; копие от регистрация на трудовия договор на наетият от кандидата лицензиран лесовъд, както и копие от лиценза на лицето на частна лесовъдска практика; свидетелство за регистрация на техниката на кандидата съгласно чл. 14 от ЗРКЗГТ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Кандидатите да регистрирани в публичния регистър на НУГ по реда на чл. 57"а" от ЗГ.
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/03/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.03.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място
административната сграда на ДЛ Троян
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Кандидати или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
10 дневен срок от уведомяване на кандиданите в процедурата относно решението на Възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка/чл. 120 от ЗОП/
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление