Версия за печат

00464-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Родопи", ул. "Софроний Врачански" № 1а, За: Атанаска Анастасова - главен юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 604107, Факс: 032 604107

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: община

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Канализация на с. Ягодово: главен колектор І - от ОК 83 до завършването му.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Ягодово, община "Родопи"
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Канализация на с. Ягодово: главен колектор І - от ОК 83 до завършването му.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дължина около 1350 (хиляда триста и петдесет) метра.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 5000 (пет хиляди) лева. Гаранция за изпълнение - 5 (пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията се внася в касата на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, или по банков път по сметката на общината, посочена подробно в документацията за участие. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична или банкова гаранция. Гаранцията за участие се представя от всеки кандидат, а гаранцията за изпълнение - от определения за изпълнител кандидат при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва частично със собствени средства от общинския бюджет и частично със средства, предоставени от ПУДООС при МОСВ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да са регистрирани като търговци по ТЗ или по националното си законодателство; да закупят от възложителя документация за участие; да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; да представят предложение, отговарящо на чл. 13 и 14 от НВМОП и условията на възложителя; да докажат техническите си възможности и квалификация по чл.51, ал.1, т. 2, 7, 9,10 и 11 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да докажат икономическото и финансовото си състояние по чл.50, ал.1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и съгласно условията на възложителя. Притежават сертификат за качество по ISO-9001, ISO 14001 за система за управление на околната среда и OHSAS 18001 за здравословни и безопасни условия на труда, или да е започнала процедура по издаването му /доказва се с документ за регистрация - нотариално заверено копие/.Регистрацията на кандидата като търговец по смисъла на ТЗ се доказва със следните документи: оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му закондателство; с нотариално заверени копия от: удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ, удостоверение за регистрация по Закона за данък добавена стойност. Отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се удостоверява от кандидата с декларации с нотариална заверка на подписа при подаване на офертата; при подписване на договора със спечелилия процедурата кандидат, последният представя документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на тези обстоятелства.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Икономическото и финансовото си състояние кандидатът доказва с документите по чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Техническите си възможности и квалификация доказва с документите по чл. 51, ал. 1, т. т. 2, 7, 9, 10 и 11 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Минимални изисквания: По чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП - кандидатът да представи документи, удостоверяващи, че сред ръководните му служители или лицата, които отговарят за извършването на строителството има лица с висше образование по специалността "Водоснабдяване и канализация".
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/03/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документицията може да бъде получена в деловодството (стая № 2) на административната сграда на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, след представяне на документ за платена цена на документацията в касата на общината на същия адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.03.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на община "Родопи" в гр. Пловдив, ул. "С. Врачански" № 1а.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите е препоръчително да присъстват законни представители на кандидатите или техни пълномощници с нотариално заверено изрично пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от получаването на съответната заповед на кмета на общината.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Родопи", ул. ""С. Врачански № 1а, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 604107

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ