Версия за печат

00298-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Русе: Покупка на изплащане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ Русе АД, Независимост № 2, За: д-р Минчо Илиев Вичев, Бълагария 7002, Русе, Тел.: 082 887215, E-mail: mbalruse@mail.bg, Факс: 082 821011

Място/места за контакт: д-р Минчо Илиев Вичев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.rousse.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Закупуване на инсталация за обезвреждане на опасни болнични отпадъци”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка на изплащане 
Основно място на изпълнение: МБАЛ Русе АД
Код NUTS: BG125
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Закупуване на нова инсталация за обезвреждане на опасни болнични отпадъци за нуждите на МБАЛ - Русе АД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33191110 (M016)

Описание:

Автоклави (За болнична употреба)

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

една инсталация за обезвреждане на опасни болнични отпадъци

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на:3000/три хиляди/ лева в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП - парична сума по сметка IBAN BG58SOMB91301010293501, BIC SOMBBGSF при Общинска банка - Русе или безусловна и неотменима банкова гаранция на същата стойност издадена от българска банка в полза на Кандидата, в която са изрично посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП. Гаранцията е със срок на валидност 90 календарни дни, считано от датата на отваряне на предложението. Гаранциите се освобождават по реда на чл. 62 от ЗОП, като не се дължат лихви за периода, през който законно са престояли при Възложителя. Гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора под една от формите по чл. 60, ал.1 от ЗОП. Представя се при посписване на договор с участника обявен за изпълнител.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финасиране със собствени приходи по договор с НЗОК; Начин на плащане: Отложено плащане, по банков път, в предложените от изпълнителя срокове

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Непредставяне на изисуем документ доказаващ юридически статус, финансово или икономическо състояние и технически възможности е основание за отстраняване на Кандидат или при наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.2, чл. 69, ал.1 и ал.2 от ЗОП, представил оферта която не съответства на изискванията на член 57 ал.2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финасов отчет за 2006г. само частта: баланс и отчет за приходи и разходи. Банкови референции или рефренции за добро партньорство, доказащи добра търговска репутация и финасова стабилност Информация за общия оборот на стоките, обект на поръчката за последните 3 години. Когато се предвижда участие на подизпълнители - горните докумени се представят и за тях. Както и всички изискуеми съгласно документация за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: същи
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация, съдържаща списък на договорите за доставки за последните 3 години, включително дати, възложители и стойности. Налично материално-техническо оборудване , необходими за изпълнение на поръчката. Представени сертификати за сервизен персонал. Сертификат за качество по Европейските стандарти и СЕ-марка Европейски сертификати за качество.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: същи
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/04/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 240 BGN
Условия и начин на плащане

документация се закупува всеки работен ден от 8.00 до 15.00 часа в счетоводство на МБАЛ - Русе АД ул. Независимост № 2 или по банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/04/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/04/2007 00:00 Час: 08:30
Място

кабинет № 25 - Главен корпус, блок "Г" на МБАЛ - Русе -АД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

лицата, които представляват участниците по закон или изрично упълномощени лица с нотариално заверено пълномощно


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ