Версия за печат

00426-2007-0002


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Кюстендил: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, За: Данчо Темелков, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551166/234/, E-mail: usosp@kyustendil.e-gov.bg, Факс: 078 551004

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, За: инж. Красимир Гоцев, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550361, Факс: 078 551004

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на строителни материали за дейността на ОП "Чистота", град Кюстендил за бюджетната 2007 година, обособени в самостоятелни позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Франко складова база в с. Николичевци, Община Кюстендил.
Код NUTS: BG215
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на строителни материали за дейността на ОП "Чистота", гр. Кюстендил за бюджетната 2007 година, обособени в самостоятелни позиции: 1. "Битум и битумна емулсия", включваща доставка на битум нефтен вискозен и битумна емулсия за пътно строителство; 2. "Инертни материали", в т.ч. фракции: 0 - 5 мм, 5 - 15 мм и 15 - 25 мм; 3. "Пясък"; 4. "Каменно брашно" за асфалтови смеси; 5. "Други стр. материали", вкл. доставка на цимент В15, пясъчно-варов разтвор, бетонова смес М-150, тротоарни бетонови плочи - сиви и цветни, улични бетонови бордюри, пътни бетонови ивици.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

28800000 (E015) , 14511000 (E015) , 14211000 (E015, E102) , 28811000 (E015, E102, Y028) , 28811200 (E015, E049) , 28813200 (E015) , 28813310 (E015, E102) , 28814100 (E015, E102, Y028) , 28814200 (E015)

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия (Доставка)
Битум (Доставка)
Пясък (Доставка, В насипно състояние)
Материали за строеж на сгради (Доставка, В насипно състояние, Влажна смес (строителна))
Цимент (Доставка, В чували)
Плочки за настилки (Доставка)
Материали за пътни покрития (Доставка, В насипно състояние)
Готов за използване бетон (Доставка, В насипно състояние, Влажна смес (строителна))
Изделия от бетон (Доставка)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количества ориентировъчни, посочени по видове строителни материали за всяка обособена позиция - приложение от № 1 до № 5 в пълното описание на обекта на поръчката в документацията за участие .

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума в размер на 2600 лв., по позиции: за 1-ва - 1400 лв., 2-ра - 550 лв., 3-та - 110 лв., 4-та - 310 лв., 5-та - 230 лв. Гаранция за изпълнение на договора: парична сума в размер на 12880 лв., по позиции: за 1-ва - 7000лв., 2-ра - 2800 лв., 3-та - 530 лв., 4-та - 1450 лв., 5-та - 1100 лв. Форма на гаранцията - парична сума или банкова гаранция. Срок на валидност на гаранциите, посочени в документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е в рамките на бюджета на Община Кюстендил за 2007 година. Начин на плащане - в левове, по банков път с платежно нареждане при условията на договора

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация и други решения за промени в партидата, а ако участникът е физическо лице - документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на юридически и физически лица, издадено от компетентния съд не по рано от 3 месеца преди представяне на офертата, документ за единен идентификационен код по БУЛСТАТ, документ за данъчна регистрация и други посочени в документацията за участие. От участие се отстранява участник:- който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП и посочените в документацията за участие; - за който са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП и който:- е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а вслучай че е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или е преустановил дейността си; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; - има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал.2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и/или на предварително обявените условия от възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение/я от банка/и или копие от застраховка за професионална отговорност; Годишен финансов отчет за 2006 година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставка изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти и други съгласно документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 60
Показател: срок за доставка след заявка; тежест: 20
Показател: срок на отсрочено плащане; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/04/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, етаж 1, стая 22, всеки работен ден от 8:15 до11:45 и от 13:15 до 16:45 часа срещу представен документ за платена цена на документацията, внесена на касата на Община Кюстендил или по IBAN BG45 IABG 7490 8400 2726 00, BIC: IABGBGSF, код за вид плащане 447000 при "ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК" АД, клон Кюстендил на името на Община Кюстендил, с платежно нареждане, с посочен обект на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/04/2007 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Кюстендил, площад "Велбъжд" № 1, заседателна зала, втори етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Лицата посочени в чл.68, ал.5 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 01/22.02.2007 г. на Кмета на Община Кюстендил.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Кюстендил - отдел "Правно нормативно обслужване", пл. "Велбъжд" № 1, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551166/202/, E-mail: obshtina@kyustendil.e-gov.bg, Факс: 078 551004

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Битум и битумна емулсия
1) Кратко описание

Доставка на строителни материали - битум нефтен вискозен и битумна емулсия за пътно строителство, необходими за дейността на ОП "Чистота", град Кюстендил, по заявки, в зависимост от потребностите, в рамките на финансовите средствата за 2007 година.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

14511000 (E015) , 28813310 (E015)

Описание:

Битум (Доставка)
Материали за пътни покрития (Доставка)

3) Количество или обем

Количества ориентировъчни: битум нефтен вискозен - 200 тона, битумна емулсия за пътно строителство - 10 тона.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Инертни материали
1) Кратко описание

Доставка на строителни материали - фракция 0 - 5 мм, фракция 5 - 15 мм, фракция 15 - 25 мм, необходими за дейността на ОП "Чистота", гр. Кюстендил, по заявки, в зависимост от потребностите, в рамките на финансовите средства за 2007 година.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

28813310 (E015, E102)

Описание:

Материали за пътни покрития (Доставка, В насипно състояние)

3) Количество или обем

Количества ориентировъчни: фракция 0 - 5 мм - 1500 тона, фракция 5 - 15 мм - 1500 тона, фракция 15 - 25 мм - 1500 тона.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Пясък
1) Кратко описание

Доставка на пясък за дейността на ОП "Чистота", гр. Кюстендил, по заявки, в зависимост от потребностите, в рамките на финансовите средства за 2007 година.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

14211000 (E015, E102)

Описание:

Пясък (Доставка, В насипно състояние)

3) Количество или обем

Ориентировъчно количество - 1000 тона.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Каменно брашно
1) Кратко описание

Доставка на каменно брашно необходимо за дейността на ОП "Чистота", гр. Кюстендил, за производство на асфалтови смеси, по заявки, в зависимост от потребностите, в рамките на финансовите средства за 2007 година.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

28813310 (E015, E102)

Описание:

Материали за пътни покрития (Доставка, В насипно състояние)

3) Количество или обем

Ориентировъчно количество - 500 тона.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Други строителни материали
1) Кратко описание

Доставка на строителни материали - цимент В15, пясъчно-варов разтвор, бетонова смес М-150, тротоарни бетонови плочи, улични бетонови бордюри, пътни бетонови ивици, необходими за дейността на ОП "Чистота", гр. Кюстендил, по заявки, в зависимост от потребностите, в рамките на финансовите средства за 2007 година.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

28810000, 28811200 (E015, E049) , 28814100 (E015, E102, Y028) , 28813200 (E015) , 28811000 (E015, E102, Y028) , 28814200 (E015)

Описание:

Строителни материали
Цимент (Доставка, В чували)
Готов за използване бетон (Доставка, В насипно състояние, Влажна смес (строителна))
Плочки за настилки (Доставка)
Материали за строеж на сгради (Доставка, В насипно състояние, Влажна смес (строителна))
Изделия от бетон (Доставка)

3) Количество или обем

Количества ориентировъчни: цимент - 24 тона, пясъчно-варов разтвор - 50 куб.м, бетонова смес - 70 куб.м, тротоарни плочи - 1000 кв.м, улични бордюри - 200 л.м, пътни ивици - 200 л.м.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г.