Версия за печат

00267-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Зам. кмет Георги Титюков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658235

Място/места за контакт: Зам. кмет Георги Титюков

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Пловдив - Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, За: Зам. кмет Георги Титюков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658235

Място/места за контакт: Зам. кмет Георги Титюков

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Пловдив - Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, За: Зам. кмет Георги Титюков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658235

Място/места за контакт: Зам. кмет Георги Титюков

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив - Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, За: Зам. кмет Георги Титюков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658235

Място/места за контакт: Зам. кмет Георги Титюков

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране и строителство на нов монолитен стоманенобетонен строеж Детска градина в УПИ ХІV – детска градина, кв.523 по плана на Първа градска част – гр. Пловдив, на два етажа с предвиждане за трети етаж, съгласно скица-виза №1614/30.08.06г и одобрени идейни проекти.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Проектиране и строителство на нов монолитен стоманенобетонен строеж Детска градина в УПИ ХІV – детска градина, кв.523 по плана на Първа градска част – гр. Пловдив, на два етажа с предвиждане за трети етаж, съгласно скица-виза №1614/30.08.06г и одобрени идейни проекти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74231500, 45212000, 45214100

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на други сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на поръчката не трябва да надхвълря сумата от 600 000.00лв с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.04.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 5000 лв; Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие се предоставя като парична сума в касата на Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39 или като банкова гаранция по сметка на Район "Централен": обслужващащ банка "ДЗИ БАНК" - АД - клон Пловдив,ул. "Й. Шнитер" №3, IBAN BG 63 REXI 9320 3100 6852 27, банков код BIC REXIBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на цената по договора ще се извърши: 50 % от цената в 7-дневен срок от сключването на договора. 30 % от цената в 7-дневен срок от съставянето на Констативен акт 15 20 % от цената в 7-дневен срок от съставянето на Протокол обр.16 или удостоверение за въвеждане в експлоатация.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При проектирането следва да бъде предвидено оразмеряване за трети етаж с оглед на възможността за надстрояване на основния обект.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Удостоверение за актуално състояние, издадено най-рано 2/два/ месеца преди датата на отваряне на офертите /оригинал или заверено копие от кандидата/. - Доказателства за икономическо и финансово състояние: - оборот от 2 000 000,00лв/два милиона лв/ за предходната 2006г., доказан с баланс и отчет за приходите и разходите към 30.12.2006г., за строителна дейност. -Доказателства за извършено или договорено нежилищно строителство за последните 2 години /2005г - 2006г/, като РЗП на същото да не е по-малко от 20 000кв.м. - Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; - Доказателства за техническа възможност на кандидатите съгласно чл.51, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП. Описание на техническото оборудване, възможностите за осигуряване на качеството; Списък на техническите лица с описание на квалификацията им, както и референции за изпълнени подобни обекти през последните 3години. - Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие / ако кандидатът предвижда подизпълнители/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Доказателства за икономическо и финансово състояние: баланс и отчет за приходите и разходите към 30.12.2006г., за строителна дейност. - Списък на извършеното строителство за последните 3 години. - Референции
Минимални изисквания: - Доказателства за икономическо и финансово състояние: оборот от минимум 2 000 000,00лв/два милиона лв/ за предходната 2006г., доказан с баланс и отчет за приходите и разходите към 30.12.2006г., за строителна дейност. - РЗП на извършеното или договореното строителство към момента на провеждането на конкурса да не е по-малко от 20 000 кв.м. за нежилищно строителство, за последните две години / 2005г-2006г/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Работен проект. - Доказателства за техническа възможност на кандидатите съгласно чл.51, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП. - Описание на техническото оборудване, възможностите за осигуряване на качеството; - Списък на техническите лица с описание на квалификацията им, както и референции за изпълнени подобни обекти през последните 3години. - Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие / ако кандидатът предвижда подизпълнители/
Минимални изисквания: - Работен проект по следните части: · Архитектура · Конструкции · ВиК · ЕЛ · ОВК · ПБЗ · Геодезическо заснемане · Вертикална планировка · Озеленяване и благоустрояване · Външни ВиК и ЕЛ връзки · Ограда и подходи - За басейна да бъдат изготвени отделни папки по части Конструкции, ВиК, ЕЛ, ОиВ, КИП, автоматика и пречиствателни съоражения. - За всички части да бъдат изготвени подробни Количествени сметки.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документацията за участие може да се извърши всеки работен ден от 8,30ч до 17,00ч на адрес: гр. Пловдив, Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, но не по - късно от последния работен ден преди деня определен за краен срок за подаване на предложенията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, ет.2, ст.9

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, ългария 1000, София, Тел.: 02 9884585, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневе срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответнто действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Правно и норамтивно обслужване" при Район "Централен", ул. "Христо Г. Данов" №39, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ