Версия за печат

00418-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Дупница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: Юлияна Григорова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59211, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: община Дупница

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

община Дупница, пл. "Свобода" 01, За: Юлияна Григорова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59211

Място/места за контакт: Юлияна Григорова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: Дафинка Георгиева, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59205, Факс: 0701 59257

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Дупница, пл. "Свобода" 01, За: Юлияна Григорова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59211, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: Юлияна Григорова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти - мляко и млечни продукти в централните детски градини и обединените детски заведения на територията на Община Дупница

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG215
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти - мляко и млечни продукти в ЦДГ и ОДЗ на територията на Община Дупница

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000, 15540000, 15550000, 15510000

Описание:

Млечни продукти
Сирене
Други млечни продукти
Мляко и сметана

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

по заявка на Възложителя

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 300 (триста) лева по сметка на Възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

съгласно усовиятята посочени в Договора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от първоначална съдебна регистрация и оригинал на Удостоверние за актуално съдебно състояние. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, заедно със заверено копие от документа за създаване на обединението, юридическите лица в нетго представят документите по изр. първо, а физическите лица - документ за самоличност;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП - заверени от кандидата копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004, 2005 и 2006 години;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл.51, ал.1, т. 1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение; чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП - сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти - експертни листа;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

по банков път по сметка на община Дупница

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/03/2007 00:00 Час: 11:00
Място

залата на ет.4, в сградата на Община Дупница, пл. "Свобода" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

кандидатите или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от получавнане на съобщението, че е избран изпълнител на обществената поръчка

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Дупница, пл. "Свобода" №1, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59211, Факс: 0701 59257

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ