Версия за печат

00640-2007-0004


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Софийски университет " Свети Климент Охридски", бул. " Цар Освободител" №15, За: Валентина Миркова, Р България 1504, София, Тел.: 02 9308541, E-mail: isdic2@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Софийски университет " Свети Климент Охридски", бул." Цар Освободител" № 15, За: деловодство, Р България 1504, София, Тел.: 02 9308338

Място/места за контакт: деловодсто - стая 115

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Закупуване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания за преподаватели, служители и студенти в СУ " Св.Климент Охридски"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3
Основно място на изпълнение: СУ "Св.Климент Охридски" и звена
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Закупуване на самолетни билети за превоз по въздух на преподаватели, служители и студенти в СУ " Св.Климент Охридски" при служебни пътувания в страната и чужбина. Кандидатите да осигуряват самолетни билети за превоз до минимум следните дестинации: Лондон, Брюксел, Франкфурт, Амстердам, Мадрид, Париж,Рим. Предлаганите маршрути да са директни, а при невъзможност с минимален брой подходящи връзки за съответните дестинации. Да имат представителството на територията на гр.София и възможност за съобразяване с нуждите на СУ при извъредни обстоятелства - приемане на заявки в извънработно време, празнични и почивни дни. Срок за изпълнение на заявките до един работен ден от потвърждаване на заявката от възложителя, с възможност за изпълнение и в по-кратък срок при извъредни обстоятелства. Да осигури за възложителя на поръчката преференциални цени и отстъпка към датата на пътуване на представените в България авиокомпании. Да притежават възможност при заявена необходимост да осигуряват хотелски резервации, съобразени с размера на дневните и квартирни пари по прил. №1 на Наредбата за служебни командировки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

62000000 (E131)

Описание:

Услуги на въздушния транспорт (И свързани с тях услуги)

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Закупуване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите представят гаранция за участие в процедурата в размер 1000 лв. внесени в брой в касата на Ректората / стая 114/ или по банкова сметка BG43 BNBG9661 3300 174301, банков индентификационен код BNBGBGSD. Кандидатът определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5000 лв. внесени в брой в касата на Ректората / стая 114/ или по банкова сметка BG43 BNBG 9661 3300 174301, банков индентификационен код на БНБ е BNBGBGSD . Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 10 дни след изтичане на срока , за който е подписан договора .

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

До 30 календарни дни след представяне на фактура / протокол/ за закупуване на самолетен билет съпроводен с купон за отчитане " не важи за пътуване" / на основание чл.23, ал. 16, т.2 от Закона за корпоративното и подоходно облагане"/ чрез банков превод по сметка на изпълнителя. Плащането се извършва в лева по фиксиран курс на БНБ за деня на закупуване на билета.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за съдебна регистрация на кандидата; удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от два месеца от датата на подаване на офертата; удостоверение за регистрация по Булстат; удостоверение за данъчна регистрация по ЗДДС; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП вкл. и за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП, документ за внесена гаранция за участие; документ за закупуване на документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: копие от годишен счетоводен баланс за предходната година и отчет за приходи и разходи за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за преходната година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: копие от сертификат за работа със система " Амадеус" или еквивалент; копие от документ, че са членове на IATA или агенция, притежаваща акредитация в IATA и оторизация за работа в система BSP, валидна за 2006/2007 г.; лиценз за туроператор и туристически агент, референции и препоръки свързани с предмета на поръчката от предишни възложители, постоянни партньори или браншови организации в които участникът членува - за последните три години. докумени доказващи, че е в състояние да осигури изискванията на възложителя / вкл.и с декларация/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от сертификат за работа със система " Амадеус "; копие от документ, че са членове на IATA или агенция притежаваща акредитация в IATA и оторизация за работа в система BSP, валидна за 2006/ 2007 г.; лиценз за туроператор и туристически агент; референции и препоръки свързани с предмета на поръчката от предишни възложители, постоянни партньори или браншови организации в които кандидатът членува - за последните три години.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00640-2007-3-

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Конкурсната документация се закупува всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа в стая №121А на Ректората, бул."Цар Освободител" №15 след заплащане на сумата в касата - стая №114

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/04/2007 00:00 Час: 10:30
Място

СУ "Св.Климент Охридски", бул."Цар Освободител" №15, Ректорат, зала №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

представетели на участниците по упълномощение или законни представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ