Версия за печат

00589-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ПЕРНИК: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ПЕРНИК, ПЛ."СВ. ИВАН РИЛСКИ" № 1 А, За: ИНЖ. ЕМ. СОТИРОВ, АНИ ИЛИЕВА, Р БЪЛГАРИЯ 2300, ПЕРНИК, Тел.: 076 684220; 076 684237, E-mail: ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: ИНЖ. ЕМ. СОТИРОВ, АНИ ИЛИЕВА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"ОСИГУРЯВАНЕ НА ВОДАЧИ НА МПС И СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА АВТОМОБИЛНИЯ ПАРК НА ОБЩИНА ПЕРНИК".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: ОБЩИНА ПЕРНИК, ПЛ."СВ. ИВАН РИЛСКИ" № 1 А
Код NUTS: BG214
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневно осигуряване на водачи на МПС и специалисти за обслужване на автомобилния парк на Община Перник. Водачите трябва да притежават свидетелство за управление на МПС категория "В", "D" и "E" - общо 9 броя водачи. Специалисти - общо 2 бр., в т. ч. механик-1 бр. и старши специалист - 1 бр. Водачите на МПС да имат трудов стаж най-малко 6 месеца по специалността.Механикът да има най-малко 8 години трудов стаж по специалността.Старши специалистът да има най-малко 20 години трудов стаж по специалността. /за повече информация в документацията за участие/

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50111100

Описание:

Услуги по управление на автомобилния парк

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ВОДАЧИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА МПС - ДО 9 БРОЯ; СПЕЦИАЛСТИ 2 БР. В Т.Ч. МЕХАНИК - 1 БР. И СТАРШИ СПЕЦИАЛИСТ - 1 БР.; ОБЩО ПЕРСОНАЛ - 11 БР.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За участие: банкова или парична в размер на 600 лв. внесени по IBAN: BG36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BGSF при ЦКБ - АД, клон Перник; За изпълнение /от кандидата определен за изпълнител/:банкова или парична в размер на 5% от стойността на договора /без ДДС/, внесени по същата банкова сметка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране - със средства от общинския бюджет. Начин на плащане - по банков път с платежно нареждане по сметката на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Решение за съдебна регистрация на фирмата; 2.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3.Декларация по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП; 4.Декларация по чл.47 ал.2 от ЗОП; 5.Копие на талона за БУЛСТАТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2005 г. и за 9-месечието на 2006 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

РЕШЕНИЕ № 5 /12.02. 2007 Г. НА КМЕТА НА ОБЩИНА ПЕРНИК ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване на документация за участие - в сградата на Община Перник всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа в отдел "Център за информационно и административно обслужване" /партер/. Начин на плащане - в брой на касата в отдел "Център за информационно и административно обслужване".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Перник, пл."Св. Иван Рилски" № 1 А, заседателна зала - етаж 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирмите - кандидати или упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Предвижда се през 2008 г.

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ.СОФИЯ № 18, Р БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ОБЩИНА ПЕРНИК, ОТДЕЛ "ПРАВНО-НОРМАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ", ПЛ."СВ. ИВАН РИЛСКИ" № 1 А, Р БЪЛГАРИЯ 2300, ПЕРНИК, Тел.: 076 684216, E-mail: ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ