РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Бул. „Кукленско шосе” в участъка от митница Пловдив до път ІІ-86 и кръстовище с път ІІ-86 при км 12+430 -инженеринг
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
Община Пловдив , община Родопи
Код NUTS:
BG221
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изготвяне на технически проект и изптълнение на предвидените в него СМР за: изграждане на пътна отсечка , продължение на бул.Кукленско шосе гр.Пловдив с магистрален габарит в участъка от "Митница" Пловдив до път ІІ-86 /София- Пловдив/ - Асеновград-Смолян", изграждане на кръгово кръстовище с път ІІ-86, рехабилитация на участък с дължина 400м. от път ІІІ-8604 и кръгово кръстовище с път ІІІ-8606.
ческо заснемане и нивелетно решение, отводняване на пътното тяло, подмяна на пътните принадлежности, ремонт на малките
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74232000, 45233120
Описание:
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи на пътища
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно приложеното в документацията техническо задание за проектиране и ориентировъчната количествена сметка.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Парична или банкова гаранция по сметката на Възложителя ОПУ Пловдив, ТБ "Хеброс" АД клон Пловдив, IBAN сметка BG03 ACBP 7527 3354 6366 34, BIG код ACBPBG2P. За участие - 10000 лв.; за изпълнение на поръчката-5% от нейната стойност, до изтичане срока на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Уреждат се с договора , приложен в процедурната документация.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да бъдат регистрирани като търговски дружества и да упражняват предмет на дейност "Строителство на пътища и пътни съоръжения"; да са закупили документацията за участие; да са приложили изискуемите документи по чл. 56 от ЗОП ;да са внесли гаранция за участие ;да имат за подизпълнител търговско дружество с предмет на дейност "Проектиране на пътища и пътни съоръжения", да разполагат с квалифицирани персонал ; да докажат техническите си възможности и опит в изпълнението на подобни поръчки и да изпълнят всички условия на Възложителя, посочени в тръжната документация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: По чл. 50 от ЗОП, уточнени в условията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите доказват техническите си възможности и квалификацията на лицата, заети с изпълнението на поръчката, с документи посочени в чл. 51 от ЗОП , с обем и съдържание, допълнително уточнени в условията за участие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/04/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Невъзвръщаемата сума се плаща в касата на ОПУ- Пловдив, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място
В сградата на ОПУ Пловдив.
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Десетдневен срок от уведомлението за решението на Възложителя за избор на изпълнител.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ