Версия за печат

00340-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Угърчин: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Угърчин, пл."Свобода" 1, За: инж.Калин Тантулски, Р България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, E-mail: ugarchin@mail.bg, Факс: 06931 2121

Място/места за контакт: 5580,гр.Угърчин, пл."Свобода" №1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Кирчево

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Кирчево, обл.Ловеч
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В проекта е предвидена промяна на съществуващия етернитов водопровод с тръби от ПЕВП с дължини, както следва:ф125 - 1615 м, ф110 - 1037м, ф90 - 82 м, ф75 - 10м.По дължината на трасето са предвидени 184 бр. дворни отклонения ф25 с обща дължина 1578м. Обемът на земните работи е 4 100 м3.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45330000

Описание:

Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно ІІ.1.3)

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в конкурса - 2 400 лв. с ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще бъде извършено МОСВ (ПУДООС). Плащането ще се извършва по банков път след приемане на извършените СМР.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно указанията в документацията за конкурса.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение (референция) от поне една банка. 2.Копие от застраховка за професионална отговорност. 3.Информация за обема СМР от подобен на обекта на поръчката вид, изпълнен от кандидата за последните три години-референции от възложителите. Подробно в документацията за конкурса
Минимални изисквания: Обем СМР от подобен на обекта на поръчката вид сумарно за последните три години не по-малко 720 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне. 2.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за качеството. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на конкретната обществена поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/03/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
180 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането се извършва в касата на Община Угърчин.В цената е включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.03.2007 г.  Час: 10:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/03/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на Община Угърчин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9356113

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9356113

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ