Версия за печат

00149-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ракитово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Ракитово, ул.Иван Клинчаров 57, За: инж.Димитър Георгиев Андонов, България 4640, Ракитово, Тел.: 03542 2044, Факс: 03542 2253

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителен надзор на изпълняваните СМР на обект : "Допълнително водоснабдяване на община Ракитово от местността "Тупаров чарк"".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: община Ракитово, местност Тупаров чарк.
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строителен надзор на извършваните СМР, касаещи изграждане на съоръжение, съгласно изготвен работен проект за обект : ” Допълнително водоснабдяване на община Ракитово от местността “ Тупаров чарк” .

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74262100

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на строителен надзор на извършваните СМР, касаещи изграждане на съоръжение, съгласно изготвен работен проект за обект "Допълнително водоснабдяване на община Ракитово от местността "Тупаров чарк"".

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - Банкова гаранция или парична сума в размер на 500 лева, внесена по банкова сметка. IBAN BG 75 ST SA 93003308568248 и банков код: BIC STSABGSF , банка ДСК – клон Ракитово, Бенефециер – Община Ракитово или в касата на Община Ракитово; Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 1,5 % (едно цяло и пет на сто) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Програма "Сапард".

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическо и финасово състояние по чл. 50, ал.1, т.1, 2, 3 от ЗОП; 1.2.Удостоверение за актуално състояние на кандидата 1.3.Копие от документ за внесена гаранция за участие. 1.4.Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 2. Доказателства за техническо състояние по чл. 51 от ЗОП; 2.1.Лиценз за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - упражняване на строителен надзор. Срокът на лиценза, трябва да бъде съобразен със срока на договора. Не се допуска прекъсване на срока на лиценза по време на договора. За целия срок на договора, лицензът трябва да отговаря на §4 от ПЗР на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието и/или упражняване на строителен надзор. 2.2. Застрахователна полица по чл. 171, ал.1; 2.3. Сертификат 1SО 9001;. 2.4. Кандандидатът в процедурата следва да представи подробен опис на сходни обекти, на които е упражнявал строителен надзор, като се посочват стойност на изпълнените СМР, срокове и възложители (адрес, телефони). 2.5. Кандидатът в процедурата следва да представи списък с имената на екипите от квалифицирани лица по отделните части на строежа, които ще изпълняват строителния надзор на обекта, предмет на тази обществена поръчка; частта по която ще упражняват надзор; общата заетост на всеки един от тях в човекомесеци; както и попълнени декларации, че ще участват лично и на място на обекта за осъществяване на строителния надзор. 2.6. Кандидатът в процедурата следва да представи информация за образователната и професионална квалификация на екипите от специалисти, които отговарят за извършването на поръчката, както и референции за изпълнявани от тях дейности по инвеститорски контрол и упражняване на строителен надзор. 2.7. Кандидатът в процедурата следва да представи описание на организацията на работа на екипите за упражняване на строителен надзор на обекта -- офиси, работно време, транспорт и комуникации, контрол и ръководство, отчетност, структурна схема на организация на строителния надзор и комуникационни връзки и др. 2.8.Доказателства за търговска репутация на Кандидата-препоръки от предишни възложители, референции и атестати.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическо и финасово състояние по чл. 50, ал.1, т.1, 2, 3 от ЗОП; 1.2.Удостоверение за актуално състояние на кандидата 1.3.Копие от документ за внесена гаранция за участие. 1.4.Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2. Доказателства за техническо състояние по чл. 51 от ЗОП; 2.1.Лиценз за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - упражняване на строителен надзор. Срокът на лиценза, трябва да бъде съобразен със срока на договора. Не се допуска прекъсване на срока на лиценза по време на договора. За целия срок на договора, лицензът трябва да отговаря на §4 от ПЗР на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието и/или упражняване на строителен надзор. 2.2. Застрахователна полица по чл. 171, ал.1; 2.3. Сертификат 1SО 9001;. 2.4. Кандандидатът в процедурата следва да представи подробен опис на сходни обекти, на които е упражнявал строителен надзор, като се посочват стойност на изпълнените СМР, срокове и възложители (адрес, телефони). 2.5. Кандидатът в процедурата следва да представи списък с имената на екипите от квалифицирани лица по отделните части на строежа, които ще изпълняват строителния надзор на обекта, предмет на тази обществена поръчка; частта по която ще упражняват надзор; общата заетост на всеки един от тях в човекомесеци; както и попълнени декларации, че ще участват лично и на място на обекта за осъществяване на строителния надзор. 2.6. Кандидатът в процедурата следва да представи информация за образователната и професионална квалификация на екипите от специалисти, които отговарят за извършването на поръчката, както и референции за изпълнявани от тях дейности по инвеститорски контрол и упражняване на строителен надзор. 2.7. Кандидатът в процедурата следва да представи описание на организацията на работа на екипите за упражняване на строителен надзор на обекта -- офиси, работно време, транспорт и комуникации, контрол и ръководство, отчетност, структурна схема на организация на строителния надзор и комуникационни връзки и др. 2.8.Доказателства за търговска репутация на Кандидата-препоръки от предишни възложители, референции и атестати.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/03/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Цена на документацията е с включен ДДС за настоящата процедура и се закупува от фронт-офиса на Община Ракитово,гр.Ракитово, ул.Иван Клинчаров 57.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място

гр.Ракитово, ул.Иван Клинчаров 57, етаж 2, стая 204.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Програма "Сапард".

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за зщита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ