Версия за печат

00053-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Средец, област Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СРЕДЕЦ, пл. "Георги Димитров" № 3, За: Мариела Константинова Гъркова, Република България 8300, Средец, област Бургас, Тел.: 05551 2108; 0889 184495, Факс: 05551 4809

Място/места за контакт: Марияна Маркова Джермова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: obstinasredets@mail.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци, необходими за извършване на услугата по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на община Средец

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склад на Възложителя
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци, необходими за извършване на услугата по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на община Средец. Предвид наличната сметовозна техника, утвърдената схема и райони, обект на доставка са кофи с вместимост 110 литра и контейнери за битови отпадъци с вместимост 1.1 м3. Предложените съдове трябва да отговарят на посочените стандарти, габаритни размери и начин на разтоварване /захващане/, с оглед обслужването им от сметоизвозващата специализирана техника.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90000000

Описание:

Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на поръчкта е посочено в документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 500 лв. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на община Средец: BG53BPBI79373347649603, BIC BPBIBGSF. Когато участникът представя банкова гаранция за участие нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане срока на валидността на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора определения за изпълнител участник. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява по реда на чл. 28 и чл. 29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността му без ДДС, представя се при сключване на договора и е с валидност през времето на действие на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва по банков път след получаване на доставката, удостоверено с подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на фактура, в срок до 25 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания: Документ за регистрация на участника или документ за самоличност(за физически лица), за чуждестренните лица документа се представя в легализиран превод; удостоверение за актуално състояние(оригинал или нотариално заверено копие), изданено не по-рано от шест месеца от датата на провеждане на процедурата,документ за внесена гаранция за участие, декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Наличието, на което и да е от посочените обстоятелства съобразно разпоредбите на закона води до отсраняване на кандидата или участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Гаранционни карти за качество на съдовете, представени към момента на извършване на доставката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Публичен търг


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Начин на плащане: Сумата представляваща цена на тръжната документация се внася в брой в касата на Община Средец

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/03/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на община Средец, зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено -от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци, необходими за извършване на услугата по сметосъбиране и сметоизвозване на територията на община Средец
1) Кратко описание

Доставка на кофи, предназначени за събиране и временно съхранение на битови отпадъци от домакинствата на територията на община Средец и обслужването им със специализирана сметовозна техника, с вместимост 110 литра, изработени от поцинкована ламарина 1.2 мм, отговарящи на стандарт БДС 2587-88 /DIN6629/, след заявка от Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90000000

Описание:

Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда

3) Количество или обем

150 броя, при цена за един брой

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци необходими за извършване на услугата по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на община Средец
1) Кратко описание

Доставка на контейнер с вместимост 1.1 м3 , /1100 литра/, полезен товар 440 кг,изработени от горещо поцинкована ламарина - 2 мм, с 4 опорни колела, две от тях с блокираща система, с ръчно отваряне на капака, начин на разтоварване - със странични цеви, отговарящи на стандарт EN1501-1 /DIN30700/, ЕN 840. Доставката се извършва след депозиране на заявка от страна на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90000000

Описание:

Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда

3) Количество или обем

100 броя, при цена за един брой

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12