I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Български държавни железници" ЕАД, ул. "Иван Вазов" №3, За: Красимира Иванова, Република България 1080, София, Тел.: 02 9863561; 02 9324688, Факс: 02 9819347
Място/места за контакт: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на гумени еластични елементи тип ЭМ580х130 от еластичния съединител на Електрически мотрисни влакове/ЕМВ/ серия 32-00, съгласно Технически изисквания на Възложителя, Приложение №1 от тръжната документация.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
снабдителна база на "БДЖ" ЕАД, гр.Русе
Код NUTS:
BG125
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на гумени еластични елементи тип ЭМ580х130 от еластичния съединител на Електрически мотрисни влакове/ЕМВ/ серия 32-00, съгласно Технически изисквания на Възложителя, Приложение №1 от тръжната документация.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
35230000 (X008)
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав или за трамваи, механично оборудване за управление и контрол на трафика (За железопътен транспорт)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 400 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете във вид на банкова гаранция или депозит - внесен на името на "БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св.София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
по банков път, в лева - 100% плащане след доставка на всяка партида в срок не по-кратък от 20 дни след доставка, срещу приемо-предавателен протокол и данъчна фактура
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Да, съгласно чл.6, ал.2 от НВМОП.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: При наличие на обстоятелства по чл.21, ал.1 от НВМОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от годишния финансов отчет. 2. Копие от данъчната регистрация и БУЛСТАТ на фирмата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2. Декларации по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП, подробно описани в образец- оферта към документацията.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Когато кандидата не е производител - оригинален документ/може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на кандидата да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2007 год.
2. Технически условия и чертежи в два екземпляра на предлагания гумен еластичен елемент тип ЭМ580х130 от еластичния съединител кат.№ 211.30.60.000.01Э на ЕМВ серия 32-00, разработeни от завода-производител, в съответствие с техническите изисквания на Възложителя, приложение №1 към тръжната документация.
3.Техническите условия и чертежи да бъдат заверени от завода-производител за производство през 2007 год. с оригинален подпис и печат.
4. Образец на сертификат за качество издаван от производителя за предлаганите гумени елементи.
5.Сертификат ISO 9001, издаден на името на Производителя, ако са сертифицирани за продукцията, с която участва кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/03/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св.София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF, и се получава в деловодството всеки работен ден от 13:30 до 16:30 часа
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.03.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място
"БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" №3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите или участнидите или техни упълномощени представители при действията на комисията по чл.38, ал.2 и 3 от НВМОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение №19/15.02.2007 год. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление