Версия за печат

00191-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Хаджидимово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ГРАД ХАДЖИДИМОВО, ул."Димо Хаджидимов" № 46, За: МУРАД АРНАУДОВ – Заместик Кмет при общинска администрация Хаджидимово, България 2933, Хаджидимово, Тел.: 07528 2235, E-mail: obchtina_hadjidimovo@mail.bg, Факс: 0751 61032

Място/места за контакт: Георги Костадинов Шопов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hadjidimovo-bg.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ВЪТРЕШНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА КВ.ІІІ, ГРАД ХАДЖДИМОВО, ОБЩИНА ХАДЖИДИМОВО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Хаджидимово, община Хаджидимово, област Благоевград
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Целта на проекта е водоснабдяване на кв.ІІІ на града.Схемата на мрежата е сключена и ще бъде разработена от два главни и дванадесет второстепенни клона, които клона обхващат водоснабдяваната територия.Захранването на новата мрежа ще стане от съществуваща такава, изградена от етернитови тръби с диаметри ф 80 и ф 100.Ползва се съществуващият резервоар с обем V=600 м3 при хлориране на водата на ПС-Хаджидимово.Изчислените водни количества за отделните клонове съдържат нормативните такива за питейно битови нужди и лични стопанства, както и за пожарогасене.Предвидени са необходимите по норми пожарни хидранти , разположени по цялата мрежа.По проект обекта ще се изгради от полиетиленови тръби с диаметър ф 90/10 атм, предвид разположението му в най-ниската част на града.Връзките между отделните тръби и фасонни части ще става на челна заварка , при спазване на изискванията за работа с този вид тръби и сертификат за всяка заварка

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техтическата спецификация и количествена сметка приложена в документацията за участие в конкурса

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 3 000.00 /три хиляди/ лв. Гаранция за изпълнение - Към удобреният участник в търга се отправя изискване да предостави гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора . Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, внесена в касата на Община Хаджидимово или по банкова сметка BG04STSA93003100237000 , банков код STSABGSF, при Банка - ДСК, офис Хаджидимово; б) банкова гаранция трябва да бъде в размер и условия указани в образеца от документацията за участие в конкурса; когато участникът е обединение на ЮЛ и/или ФЛ, гаранцията за участие се внася/представя от името на обединението, а гаранцията за изпълнение на договора от новосъздаденото юридическо лице. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие - не по-малък от срока на валидност на офертата; за изпълнение - съгласно условия указани в образеца от документацията за участие в конкурса.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят, посочен в Обявлението за малката обществена поръчка възнамерява да финансира изцяло обекта на поръчката, като средствата са осигурени от Министерство на околната среда и водите – Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (Заседание на Управителния съвет на Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда , проведено на 20.12.2006 год.). Без аванс, текущо се изплащат до 80% от цената на договора след представяне на документите, съгласно Правилника за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите, подписан от инвеститорския контрол и одобрен от директора на РИОСВ/Басейнова дирикция – гр.Благоевград. Окончателното разплащане се извършва след представяне на разрешително за ползване на обекта, а при подетап се прилага протокол от всички участващи страни в строителството – акт обр. 15. Плащането се извършва по фактури, след подписване на съответните Протоколи и всички изисквания и условия на Договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс има всеки кандидат, който е закупил документация за участие и представи: 1.Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Документите следва да бъдат представени чрез заверени от кандидата копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на кандидата;2.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност.Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3/три/ месеца преди датата на представяне на офертата ;3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 5. Подиизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката, и дела на тяхното участие; 6. Срок за изпълнение на поръчката; 7. Предлагана цена; 8. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 9. Срок на валидност на офертата; 10. Документ за внесена гаранция за участие. 10.Документ за закупена документация за участие (копиe);11.Техническо предложение - следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация;12.Копие от карта БУЛСТАТ;13.Декларация за дан.регистрация;14.Копие от ДДС регистрация;15.Пълномощно на лицето подписващо офертата – когато не е подписана от управляващия кандидата;16. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от застраховка за професионална отговорност; 2.Баланс и Отчет за приходи и разходи за всяка от предходните три години – с надлежна заверка от експерт-счетоводител, в случаите, когато това се изисква от закона и заверен на всяка страница с печат на Териториална данъчна дирекция.;3.удостоверения от банки за финансовото състояние на кандидата;4Информация за общия оборот на кандидата за последните три години;
Минимални изисквания: 1.Общият оборот през последните три финансови години да бъде мин. 5 000 000/пет милиона/.Като мин. 60 % от приходите на участника трябва са от строителство . 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитни линии в размер достатъчен да гарантира ритмичното изпълнение на договора. Във всеки случай тези средства трябва да са в размер минимум 50% (петдесет процента) от стойността на офертата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 3 години, включително стойност, дата, възложител; 2. Заверени ксерокопия на документи/акт обр №15 или №16/ за приемане на обекти сходни на обекта на поръчката; 3. Данни за необходимите ресурси под формата на механизация, автотранспорт и персонал, за изпълнението на договора; 4. Данни за наличието на необходимата техническа правоспособност и квалификация на инженерно-техническия персонал и броя и квалификацията на наетия персонал на обекта. 5. Референции за изпълнени подобни обекти от предишни възложители.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) проекта от подобен род/стойност на проекта през последните 3 (три) години.Представяне на документи за приемане на минимум 3 обекта сходни на обекта на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа на адрес: гр.Хаджидимово, ул.”Димо Хаджидимов”№46, етаж втори - касата на общинска Администрация Хаджидимово до изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/03/2007 00:00 Час: 13:00
Място

Сградата на Община Хаджидимово, адрес: гр.Хаджидимово, ул.”Димо Хаджидимов”№46 в служба ”Инвестиционна дейност, Евроинтеграция и Общинска собственост”, етаж ІІІ, стая №5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията- София, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 029 884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029 807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключване на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията- София, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 029 884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029 807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ