Версия за печат

00565-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Дупница: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД, ул. "Св. Георги" №2, За: Величка Тенджова, България 2 600, Дупница, Тел.: 0701 51826, E-mail: mbal_dupnitsa@yahoo.com, Факс: 0701 51826

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

изпиране и гладене на мек болничен инвентар

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ул. Свети Георги 2, гр. Дупница
Код NUTS: BG215
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпиране, сушене, гладене, изкърпване на мек болничен инвентар /бельо/, ушиване на микулич компреси, маски и др. За ползването на помещения и оборудване на възложителя се заплаща наем по пазарни цени.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85112100

Описание:

Услуги, свързани с болнично постелъчно бельо

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

42000

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие – 420 лв. гаранция за изпълнение - 5% от стойността на сключения договор

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

отложено плащане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние. Документи за регистрация – съдебна, данъчна и БУЛСТАТ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи посочени в чл. 50 от ЗОП Минимални изисквания: годишен финансов отчет за 2005-6 г. /без приложенията/. Справка за общия оборот и за оборота на услугите по изпиране и гладене за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи посочени в чл. 51 от ЗОП Минимални изисквания: Декларация, съдържаща списък на основните договори за изпиране и гладене за последните 3 години, сключително стойностите, датити е получателите на доставките. Предложение за вида на ползваните при извършването на услугата перилни препарати с описание на цената, количеството /за 1 000 кг. пране/ и качеството.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/03/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на МБАЛ на ул. Св. Георги 2, гр. Дупница

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2007 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място

администрацията на МБАЛ на ул. Свети Георги 2, гр. Дупница

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

законен представител или упълномощено лице



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение от 05.02.2007 год. на Управителя на МБАЛ"Св.Иван Рилски"ЕООД-гр.Дупница

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул.Свети Георги,№2, България 2600, Дупница

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МБАЛ"Свети Иван Рилски"ЕООД, ул.Свети Георги,№2, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 51826, E-mail: mbal_dupnitsa@yahoo.com

Интернет адрес/и:

URL: www.mbal.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ