Версия за печат

00072-2007-0006


Обявление за обществена поръчка

BG-Карлово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, За: Йордан Халаджов - ст. специалист, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 96741, E-mail: pravo@satnet.bg, Факс: 0335 93459

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovobg.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Реконструкция на водопроводната мрежа и полагане на асфалтова настилка по ул. "В. Караиванов" и прилежащите й улици в гр. Карлово, Община Карлово - Инженеринг.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: ул. "В. Караиванов" и прилежащите и улици, гр. Карлово, Община Карлово
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката се състои в: изготвяне на технически и работен инвестиционен проект; извършване на изкопно - насипни работи; подравняване на площи; реконструкция на съществуваща канализационна мрежа; реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа, в т.ч. и сградни водопроводни отклонения; изграждане на канализационната система за повърхностни атмосферни води; ремонт на съществуващи бордюри и полагане на нови; изпълнение на улични асфалтови настилки; ремонт на съществуващи тротоарни настилки и изпълнение на нови; ремонт на вертикална и хоризонтална маркировка във връзка с организацията на движението; геодезическо заснемане и екзекутивна документация за изпълнените подземни и надземни СМР. Уличната мрежа, предмет на поръчката е с дължина около 4700 м.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45232410, 45112000, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
Изкопни и земни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Кандидатите следва да направят оглед на обекта и да опишат необходимите видове СМР и количествата, необходими за изпълнението му. Уличната мрежа, предмет на поръчката е с дължина около 4700 м.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

21


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 10 000 лв.; гаранция за изпълнение - 1 % от стойността на поръчката. Гаранциите, които са във формата на парична сума се внасят по IBAN BG03 FINV 9150 33BG N0FP HK; BIC FINVBGSF; Първа Инвестиционна банка - клон Карлово.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на поръчката стартира при осигурено финансиране.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да притежват Сертификат ISO 9001 : 2000; да отговарят на изискванията посочени в чл. 47 и 48 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да имат общ оборот от строителство за последните 3 години не по - малък от 1 000 000 лв.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите да представят документи, доказващи наличието на оборота.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да представи доказателства за притежание на машина за лепене на ПЕВП тръби. Да представят доказателства за технически възможности.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да разполага с квалифициран и обучен персонал за работа с машина за лепене на ПЕВП тръби.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се получи от деловодството на Община Карлово след представяне на документ за внесена сума. Документацията може да се получи и след като бъде преведена сумата по банкова сметка на Община Карлово : BG07 FINV 9150 84 BGN0 FP G3 ; BIC : FINVBGSF ; код за вид плащане : 44 40 00 ; Първа Инвестиционна Банка - клон Карлово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/04/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателна зала на Община Карлово

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управителите на фирмите кандидати или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ