РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци от площадка за временно съхранение на битови отпадъци на територията на СО до Регионално депо на Община Карлово по обособени позиции:
1.Комбиниран транспорт/ЖП и автомобилен/, включително товарене и разтоварване.
2.Автомобилен превоз.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
16
Основно място на изпълнение:
От площадка за временно съхранение на БО на територията на СО , до регионално депо в община Карлово.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Превоз в т.ч. товарене и разтоварване със специализирани съоръжения на 80 000тона балирани битови отпадъци от площадки за временно съхранение на БО , до регионално депо в община Карлово.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
90000000
Описание:
Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Транспортиране на 80 000тона БО. Средствата са отпуснати с Решение №1 на СОС от 11.01.2007г.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранции за участие в процедурата за
1.Комбиниран транспорт/ЖП и автомобилен/ 7500/седемхиляди и петстотин лв.;
2.Автомобилен превоз. 7500 /седем хиляди и петстотин /лв., представени в една от следните форми:
-парични суми, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";
или
банкова гаранция за срока на валидност на предложенията;
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми:
-парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";
или
банкова гаранция за срока на договора;
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране с Решение №1 на СОС от 11.01.2007г.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани по ТЗ и притежаващи необходимите разрешения и лицензи по предмета на обществената поръчка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите:
Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП.
Непредставяне на документи по чл. 56
Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП.
Непредставяне на документи по чл.51 , ал.1,т.т. 3, 4, 6, 7, 8, 9,11 от ЗОП
Непредставяне на регистрационни документи по Чл.12 , ал.4 /за транспортиране на отпадъци/ от Закон за управление на отпадъците., издадени от РИОСВ-София, Пазарджик, и Пловдив.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.
Декларация по чл.47 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП.
Отчет за приходите и разходите и баланс за 2006г.
Информация за общия оборот и за оборота от услугите, обект на поръчката, за последните 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общия оборот за изпълнението на подобен вид дейности да не е по -малък от 10 000 000лв. за последните три години .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 3, 4, 6, 7, 8, 9,11 от ЗОП.
Регистрационен документ по Чл.12, ал.4 / за транспортиране на отпадъци/ от Закон за управление на отпадъците., издадени от РИОСВ-София, Пазарджик, и Пловдив.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.51 , ал.1, т. 1 .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидата трябва да може да осигури транспорт за минимум 600 тона отпадъци дневно през първите 10 дни и по 1000 тона дневно до изчерпване на количеството от 80 000тона отпадъци.
Товаро -разтоварната дейност е за сметка на фирмата -превозвач.
І.За комбинирания транспорт /автомобилен и ж.п. транспорт/- самосвали тип "гондоли"/-30тонни/ и специализирана товаро -разтоваръчна техника.
Комбинирания транспорт ще се осъществява по маршрут подробно описан в документациата.
ІІ.За автомобилния превоз кандидатът трябва да разполага със самосвали тип "гондоли"/-30тонни/ и специализирана товаро -разтоваръчна техника .
Автомобилния превоз ще се осъществява по маршрут съгласно приложена в документацията транспортна схема.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
Основания за избора на ускорена процедура: Във връзка с възникналата криза с извозване и депониране на битовите отпадъци от Столична община , необходимостта от спешно решаване на проблемите свързани с това и в изпълнение на Решение №1, на СОС от 11.01.2007г.
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/02/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.30 ч. до 12.30 ч. и 14.00 ч. до 15.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30 ч. до 12.30 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/02/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/02/2007 00:00 Час: 14:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци от площадка за временно съхранение на БОна територията на СО до Регионално депо на Община Карлово :
1)
Кратко описание
Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци от площадка за временно съхранение на БО на територията на СО до Регионално депо на Община Карлово :
1.Комбиниран транспорт/ЖП и автомобилен/, включително товарене и разтоварване.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
90000000
Описание:
Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда
3)
Количество или обем
Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци до Регионално депо на Община Карлово.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци от площадка за временно съхранение на БО на територията на СО до Регионално депо на Община Карлово :
1)
Кратко описание
Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци от площадка за временно съхранение на БО на територията на СО до Регионално депо на Община Карлово с автомобилен превоз .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
90000000
Описание:
Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда
3)
Количество или обем
Превоз на 80 000тона балирани битови отпадъци до Регионално депо на Община Карлово.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване