Версия за печат

00338-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 А, За: Стефан Станев Сиврев, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: sivrev@mail.bg

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки" (Стая 304)

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 А, За: Райна Маринова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с реконструкция и рехабилитация на улици в населените места на територията на Община Разград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Населените места на територията на Община Разград
Код NUTS: BG135
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка обхваща изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с реконструкция и рехабилитация на улици в населените места на територията на Община Разград,за периода от 01.04.2007 до 01.04.2008 г.,и технологично свързани дейности, включващи извършване на изкопни работи; демонтаж и монтаж на бордюри;трошенокоманна основа; изрязване и фрезоване на стари асфалтови настилки; машинно и ръчно полагане на асфалтови смеси и бетонови настилки, улични принадлежности и отводнителни съоръжения

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233000, 45233120

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката се образува по изчислителен път, въз основа на реално изпълнени видове и количества работи, по договорените единични цени.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 300000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 600000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.04.2007 г. 

Крайна дата

31.03.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участикът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на МОП в размер на 1000 лв.- парична сума, платима по банков път по сметка на Община Разград IBAN BG97TTBB 9400 3119023649; BIG TTBBBG22 в банка SG "Експресбанк" АД или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 10000 лв. - парична сума платима по банков път по сметка на Община Разград IBAN BG97TTBB 9400 3119023649; BIG TTBBBG22 в банка SG "Експресбанк" АД или банкова гаранция.Гаранцията за изпълнение се представя от кандидата , определен за изпълнител, при подписване на договор за изпълнение на МОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва съобразно възможностите на Възложителя за осигуряване на средства. Заплащането ще се извършва периодично, въз основа на реално изпълнени количества и двустранно подписана фактура и протокол към нея за установяване количеството и стойността на работите, подлежащи на заплащане. Плащането ще се извършва по банков път, с платежно нареждане по посочена от Изпълнителя сметка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатите да имат съответстващ предмет на дейност и професионален опит в изпълнението на поръчки за реконструкция, рехабилитация и ремонт на улици и пътища, както и на принадлежности към тях. 2. Кандидатите да разполагат с основната специализирана техника за изпълнение на поръчката. 3. Кандидатите да разполагат със собствени или наети бази за изпълнение на поръчката, като отдалечеността на асфалтовата база да не надвишава 40 км. осреднено разстояние от местата на асфалтополагане. 4. Кандидатите да разполагат с ръководен и технически персонал със съответната образователна и професионална квалификация. 5. Подизпълнителите, ако се предвижда участие на такива, също трябва да отговарят на всички изброени квалификационни изисквания.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация с информация за общия оборот и оборота за строителство за последните три години(2004, 2005 и 2006).Ако кандидатът е съдебно регистриран по-късно от 01.01.2004 г., същият представя информацията за периода от датата на регистрацията си до края на 2006 г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните поръчки, включващи реконструкция и рехабилитация на улици и пътища, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите. Да се приложат препоръки за добро изпълнение. 2. Декларация за техническото оборудване за изпълнение на поръчката, включваща : 2.1. Списък на специализирана техника, която кандидатът ще ползва за изпълнение на поръчката, с данни за нейното техническо състояние и дали е собствена или наета. 2.2. Списък на производствените бази, които кандидатът ще ползва при изпълнение на поръчката, с данни за тяхното местоположение и за това дали са собствени или наети. За наетите да се посочи чия собственост са същите и се приложи документ, доказващ наемането им – договор, писмо от собственика в оригинал и/или др. 3. Декларация, съдържаща списък на ръководните и техническите лица на кандидата, ангажирани пряко с изпълнението на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с данни за образованието, техническата им правоспособност, профессионален опит и квалификация. 4. Информация и доказателства относно начина за упражняване на контрол на качеството – копия от заповеди на лицата, упражняващи контрол , атестат по система ISO и/или др. 5. Декларация, че кандидатът ще ползва или няма да ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката- по образец .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Конкурсната документация се заплаща във фронт - офис на Община Разград, гр.Разград, бул."Бели Лом" 37а- партер

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Зала 102 в сградата на Община Разград на адрес гр.Разград, бул."Бели Лом"37а .

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват официални представители на кандидатите, подали оферти, или упълномощени от тях с валидно пълномощно лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ