РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на стабилизирана амониева селитра за нуждите на ЛС „Воден – Ири-Хисар” и Стопанство „Искър”.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
ЛС “Воден – Ири-Хисар” и
Стопанство “Искър” гр. Самоков.
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Целта на обществената поръчка е да се извърши доставка чрез покупка на стабилизирана амониева селитра (САС) за нуждите на ЛС „Воден – Ири-Хисар” и Стопанство „Искър”. САС следва да е опакована във вентилни касетъчни торби от полиетилен, полипропилен или промазана полипропиленова тъкан с маса - нето 50 кг. Доставката ще се извърши до складовете на съответните стопанства и да се транспортира в съответствие с правилата за транспортиране на специфични товари.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24151000
Описание:
Азотни торове
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозни количества по заявка на възложителя - 150 тона, разпределени, както следва: 120 тона за ЛС “Воден – Ири-Хисар” , гр Разград и 30 тона за Стопанство “Искър” гр. Самоков.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за изпълнение в размер на 3 на сто от прогнозната стойност на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането ще се извършва с бюджетни средства. Плащането ще се извърши по банков път, в срок от 5 (пет) работни дни след извършване на доставката и представяне на данъчна фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП, описани в документацията за участие; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал.5 от ЗОП, се отнасят и за управителите /когато управителните органи на кандидата са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника /когато управителните органи на кандидатите са колегиални/, а в случай че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация съгласно чл. 50, ал.1, т. 2 от ЗОП - Баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация съгласно изискванията на чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на азотни торове, извършени през последните 3 години, вкл. стойностите, датите и получателите; 2. Заверени от участника копия на сертификати (в срока на тяхната валидност) издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 3. Кратко изложение с описание на дейността на участника, на опита му в доставки с предмет, аналогичен на настоящата процедура и на притежаваните от него технически средства за изпълнение на поръчката; 4. Доказателства за собствени или наети превозни средства, които да съответстват на правилата за транспортиране на специфични товари. 5. Препоръки за добро изпълнение (референции).
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/03/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да бъде получена в сградата на МС - бул. "Дондуков" № 1 всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 30 лв. с вкл. ДДС в касата на МС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.03.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/03/2007 00:00 Час: 10:30
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или упълномощени техни представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9884070
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9884070
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление