Версия за печат

00270-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Маргарита Димитрова, Стоян Ковачки, България 1594, София, Тел.: 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg

Място/места за контакт: 03592 9403366

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна дейност на възложителя

Друг: Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на стабилизирана амониева селитра за нуждите на ЛС „Воден – Ири-Хисар” и Стопанство „Искър”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ЛС “Воден – Ири-Хисар” и Стопанство “Искър” гр. Самоков.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Целта на обществената поръчка е да се извърши доставка чрез покупка на стабилизирана амониева селитра (САС) за нуждите на ЛС „Воден – Ири-Хисар” и Стопанство „Искър”. САС следва да е опакована във вентилни касетъчни торби от полиетилен, полипропилен или промазана полипропиленова тъкан с маса - нето 50 кг. Доставката ще се извърши до складовете на съответните стопанства и да се транспортира в съответствие с правилата за транспортиране на специфични товари.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24151000

Описание:

Азотни торове

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни количества по заявка на възложителя - 150 тона, разпределени, както следва: 120 тона за ЛС “Воден – Ири-Хисар” , гр Разград и 30 тона за Стопанство “Искър” гр. Самоков.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение в размер на 3 на сто от прогнозната стойност на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва с бюджетни средства. Плащането ще се извърши по банков път, в срок от 5 (пет) работни дни след извършване на доставката и представяне на данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП, описани в документацията за участие; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал.5 от ЗОП, се отнасят и за управителите /когато управителните органи на кандидата са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника /когато управителните органи на кандидатите са колегиални/, а в случай че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация съгласно чл. 50, ал.1, т. 2 от ЗОП - Баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация съгласно изискванията на чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на азотни торове, извършени през последните 3 години, вкл. стойностите, датите и получателите; 2. Заверени от участника копия на сертификати (в срока на тяхната валидност) издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 3. Кратко изложение с описание на дейността на участника, на опита му в доставки с предмет, аналогичен на настоящата процедура и на притежаваните от него технически средства за изпълнение на поръчката; 4. Доказателства за собствени или наети превозни средства, които да съответстват на правилата за транспортиране на специфични товари. 5. Препоръки за добро изпълнение (референции).
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на МС - бул. "Дондуков" № 1 всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 30 лв. с вкл. ДДС в касата на МС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място

София, бул. "Дондуков" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ