I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Мини Марица Изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: инж.Жеко Жеков, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3028/, E-mail: j_jekov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на фундаменти за Ж.Р. стълбове"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
склад на Възложителя - П"ИД", гр.Раднево
Код NUTS:
BG222
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на фундаменти за Ж.Р. стълбове съгласно чертежи и технически изисквания, описани в документацията за участие
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
28814270
Описание:
Плочи от бетон
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е 600 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Разплащането се извършва разсрочено, по банков път както следва: 100% от договорната сума, се превеждат от Възложителя по сметка на Изпълнителя в срок до 20 календарни дни от датата на доставка срещу данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който:
- е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон;
- е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност;
- има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно осигурителния кодекс./доказва се с Декларация по приложен образец в документацията /.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да имат финансова възможност да изпълнят поръчката.През последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 500 000 лева без ДДС. (доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец.)
Минимални изисквания: Участниците да са реализирали оборот от производство и доставка на бетонни изделия за последните 3 календарни години не по малко от 200 000 лева без ДДС.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1,4 и 8 от ЗОП. Доказателствата по чл.51.ал.1 т.1 от ЗОП да бъдат придружени с препоръки за добро изпълнение, по обекта на процедурата.
Минимални изисквания: Участниците да са производители или упълномощени участници, които да представляват производителя в настоящата процедура, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с пълномощно/.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/03/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа. Посочената цена на документацията е с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/03/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД, гр.Раднево, отдел "Маркетинг и търговия"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
съгласно документацията за участие
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" 4, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
краен срок за подаване на жалба - в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" 4, България 1000, София, Тел.: 02 9407050
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление