Версия за печат

00081-2007-0018


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми Приморски полк" №43, За: инж.Бистра Николова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, Факс: 052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев" № 92, ет.5, За: г-жа Валя Колева, г-жа Антоанета Кунева, г-жа Евдокия Великова, г-жа Златина Славова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968; 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев" № 92, ет.5, За: г-жа Надя Георгиева, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Надя Георгиева, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и общинските бюджетни звена"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сградата на Община Варна и общинските бюджетни звенa
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и общинските бюджетни звена. При изпълнение на поръчката доставката на хигиенни и почистващи материали, описани в Приложение №1 към документацията за участие, ще се извършва чрез периодични заявки от възложителя или бюджетните звена, за които е предназначена.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

25122310 (E015) , 24500000, 24513000

Описание:

Хигиенни продукти (Доставка)
Глицерин, сапуни, почистващи препарати, продукти за чистене и полиране, парфюми и тоалетни продукти
Почистващи продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема на хигиенните и почистващи материали ще се уточняват допълнително при заявка от възложителя и съобразно стойността на поръчката, описана в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.26, ал.2 от НВМОП, гаранцията за участие е определена като абсолютна сума от 600лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.26,ал.3 от НВМОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджета по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIC код:CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

посочени в документацията за участие и Договора- проект.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние на участника-оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице- копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП; декларации по чл.13, ал.1, т.5 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/;Образец (мостра) на всеки вид артикул на стоките, предмет на поръчката; Каталог на предлаганите от участника стоки;Сертификати за произход и качество на всеки продукт, описан в Приложение 1 към документацията; автореференция на участника и др. документи описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/04/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев" №92,ет.5, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с платежен документ за стойността на документа за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.04.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ