Версия за печат

00440-2007-0003


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Водоснабдяване и Канализация"ЕООД, ул."Сакар" № 2, За: Михаил Мирчев, България 6300, Хасково, Тел.: 038 501633, E-mail: office@vikhaskovo.com, Факс: 038 665484

Място/места за контакт: Михаил Мирчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikhaskovo.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на чакъл

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Стопански двор на "ВиК"ЕООД гр.Хасково
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на чакъл

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

14212100

Описание:

Едрозърнест чакъл и обикновен чакъл

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

шест хиляди и петстотин тона

Прогнозна стойност без ДДС
65500 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в дни

365


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата- парична или банкова- 655 лв, внесени в брой в касата на дружеството срещу разписка / касов ордер / или по банков път. След сключване на договора гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Със собствени парични средства.Плащанията ще се извършват след представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Документ за съдебна регистрация; Удостоверение за актуално състояние- валидно; Документ за данъчна регистрация и регистрация по ДДС, ако кандидата притежава такава; Копие от регистрация по Булстат; Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47 ал. 1 и 2- от съда, че не е обявен в несъстоятелност и не се намира в ликвидация; Удостоверение от данъчната служба по мястото на данъчна регистрация, че няма данъчни и други задължения към държавата, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако компетентният орган е допуснал отсрочване или разсрочване на задължението; Удостоверение от НАП, че кандидатът няма задължения към осигурителните фондове; Доказателства за търговска репутация, задължително еднаква с предмета на поръчката; Оторизация от производителя или негово представителство за участие на дистрибутора в откритата процедура.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на новорегистрираните. Удостоверение от банка за професионална отговорност.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, вкл. стойностите, датите и получателите. Описание и проспекти на стоките, които ще се доставят, с доказана автентичност на същите. Сертификати, издадени от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Сертификат за добра производствена практика или еквивалент.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
500 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден до 09.03.2007г. от 09:00 до17:00 часа в касата на дружеството с приходен касов ордер или по банков път.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.Хасково, ул."Сакар" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата , които представляват кандидатите, вписани в търговския регистър, или техни упълномощени представители, като присъствието не е задължително.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключване на договор за обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ