Версия за печат

00494-2007-0002


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Царица Йоанна" ЕАД, ул. "Бяло море" № 8, За: Екатерина Терзиева; Атидже Ибрямова, България 1527, София, Тел.: 02 9432/106/, E-mail: atila8@abv.bg

Място/места за контакт: Сектор "Договори и договорни партньори"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.giovanna-hospital.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

МБАЛ "Царица Йоанна" ЕАД, ул. "Бяло море" № 8, За: Даниела Кирилова, България 1527, София, Тел.: 02 9432/215/

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.giovanna-hospital.com.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

МБАЛ "Царица Йоанна" ЕАД, ул. "Бяло море" № 8, За: Даниела Кирилова, България 1527, София, Тел.: 02 9432/215/

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.giovanna-hospital.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на кохлеарни имплантанти за МБАЛ "Царица Йоанна" ЕАД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ул. "Бяло море" № 8
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Кохлеарните имплантанти са предназначени за деца с увреден слух. Те трябва да са от най-съвременно поколение и да отговарят на изискванията посочени в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33185200

Описание:

Кохлеарен имплантат

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

22 бр. от тип І и 22 бр. от тип ІІ. подробното описание на всеки тип е дадено в техническата спецификация към документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 400 лева за всеки офериран тип, представена в една от следните форми: парична сума, платима в касата или по банковата сметка на Възложителя или банкова гаранция, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите. При банкова гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане от Възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата ще се осигурят от приходи по договор със СЗОК

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Нотариално заверени копия от първоначална съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние с дата не по-ранна от един месец от датата на подаване на предложението; декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за предходната година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки със същия предмет за последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Документ, удостоверяващ правото на дистрибуция от производителя – оригинално оторизационно писмо за дистрибуция на лекарствени средства от български производители или легализиран превод на български език за лекарствени средства от чуждестранни производители за срока на договора и с дата не по-ранна от 1 месец преди датата на подаване на предложението на кандидата за участие в процедурата. Нотариално заверени разрешения за търговия на едро с лекарствени средства по чл. 55 от ЗЛАХМ. Нотариално заверени разрешение за употреба на продукт, в страната.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

33185200

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 29 - 034953 от 10.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/04/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 360 BGN
Условия и начин на плащане

От секретарката на заместник директора по ИД, всеки работен ден от 10.00 ч до 12.00 ч, след заплащане на таксата в касата на болницата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/04/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/04/2007 00:00 Час: 11:00
Място

МБАЛ "Царица Йоанна" ЕАД - кабинета на зам. директора по ИД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Лица, представляващи Кандидата или упълномощени лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Кохлеарен имплантат от тип І
1) Кратко описание

Подробно описан в техническата спецификация към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33185200

Описание:

Кохлеарен имплантат

3) Количество или обем

22 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Кохлеарен имплантат от тип ІІ
1) Кратко описание

Подробно описан в техническа спецификация към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33185200

Описание:

Кохлеарен имплантат

3) Количество или обем

22 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12