РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Извършване на строителни работи по преустройство и ремонт на съществуваща, изградена в груб строеж сграда на автогара, находяща се в УПИ І, кв. 65 по плана на гр. Царево.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
Царево
Код NUTS:
BG231
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на строителни работи по преустройство и ремонт на съществуваща, изградена в груб строеж сграда на автогара, находяща се в УПИ І, кв. 65 по плана на гр. Царево.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45454000
Описание:
Строителни работи по преустройство
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
720000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в процедурата - 1000 лева, платима по сметка на Община Царево и гаранция за изпълнение на договора - 1% от стойността на поръчката, платима от кандидата, определен за изпълнител на малката обществена поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Едноличните търговци и търговски дружества, регистрирани по смисъла на ТЗ следва да представят удостоверение за актуално състояние с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата, но не повече от 6 м.; Участниците да отговарят на условията на чл. 47 от ЗОП следва да се представят декларации по чл.47 ал.1, ал.2, ал.4 ЗОП; При изпълнение на поръчката не се предвижда участието на подизпълнители; Да се представи декларация по чл.56 ал.1 т.10 ЗОП; Участниците физически лица следва да представят копие от лична карта.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части по чл.50 ал.1 т.2 ЗОП; Информация за оборота на строителството за последните три години по чл.50 ал.1 т.3 ЗОП; Удостоверение за застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 ЗУТ във връзка с Наредбата за условията и реда зазадължително застраховане в проектирането и строителството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение (препоръките следва да съдържат: стойност, дата, място на строителството и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания); Декларация за техническото оборудване за изпълнение на поръчката; Данни за собствени или наети технически лица които ще бъдат използвани за извършване на строителството; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за извършването на строителството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска офертна цена без ДДС при ценообразуващи елемети ; тежест: 40%
Показател: Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 20%
Показател: Разсрочване на плащанията; тежест: 20%
Показател: • Предходни, сключени и изпълнени договори с общини ; тежест: 10%
Показател: Търговска репутация, техническа и професионална квалификация ; тежест: 10%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/03/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Невъзстановими в касата на Общината
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.03.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място
заседателната зала в сградата на Община Царево
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участниците в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия по защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление