Версия за печат

00068-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Димитровград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. Г.С.раковски 15, За: Данчо Грозев, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68209, E-mail: sekretar@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dimitrovgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Димитровград, бул .Г.С.Раковски 15, За: Кирилка Петкова, Росица Демирева, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68219

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Димитровград, бул .Г.С.Раковски 15, За: Кирилка Петкова, Росица Демирева, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68219

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и внедряване на система за електронно поименно гласуване в Общински съвет Димитровград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Димитровград
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва изграждането на 35 работни места, разработване на специализиран софтуер, инсталания на цялата систама и обучение на общинските съветници.Системата да е изградена на принципа на безжична връзка на устройствата за гласуване.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30241400 (E015, E128) , 30230000 (E015, E128) , 50961110 (E015, E128)

Описание:

Софтуер на операционни системи (Доставка, И услуги, свързани с инсталиране)
Компютърен хардуер (Доставка, И услуги, свързани с инсталиране)
Услуги по инсталиране на хардуер (Доставка, И услуги, свързани с инсталиране)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

за 35 работни места

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.04.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие e размер на 300 лв., представена в една от формите по чл.27,ал.1 от НВМОП /крайният срок на валидност на банкова гаранция за участие в процедурата е 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти/ . Гаранция за изпълнение е 3 % от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП. Гаранциите могат да бъдат внесени в Банкова сметка на възложителя :IBAN: BG10ACBP75273381711633, BIC ACBPBG2P, при банка "Хеброс"АД.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Уреждат се с договора-проект, приложен към документацията за участие по процедурата. Финансирането на поръчката е от бюджетната програма на Община Димитровград.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят предвижда на основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, когато участник, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, изискване за създаване на юридическо лице, което е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс има всеки, който е закупил документация за участие и отговарят на изискванията на чл. 9, чл.47, ал.1, ал.2, ал. 5 и чл.48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа документите почени в чл.13 о НВМОП и документацията за участие в процедурата.Основанията за отстраняване на участник от процедурата са съгласно чл. 21 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от годишния финансов отчет за 2005 г.- чл.50, ал.1,т.2 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за подобни услуги , изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП; 2. Описание на техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката - чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП; 3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - чл.51, ал.1, т. 4 от ЗОП;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се закупи от гише №1 в "Центъра за информация и услуги на граждани", партерен етаж в сградата на Община Димитровград, след заплащане на цената й на гише №8.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателна зала 2-ри етаж в сградата на Община Димитровград, Димитровград, бул."Г. С. Раковски" №15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могатда присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и ал.4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП за всяко заинтересовано лице е 10 дни от уведомяване за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ