РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Осигуряване на храна по наредба №11/21.12.2005г. на МТСП и МЗ, чрез ваучери за персонала на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
27
Основно място на изпълнение:
МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Осигуряване на храна по наредба №11/21.12.2005г. на МТСП и МЗ, чрез ваучери за персонала на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
22867000 (M022)
Описание:
Купони за храна (За медицински персонал)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Сумата от 250 000 лв. като крайна обща стойност на този договор за срока на действието му, като Възложителя не се задължава до изтичане срока на договора да поръча ваучери, които да покрият горната стойност напълно (100%).
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в поръчката е в размер на 2000 /две хиляди/ лева, а гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойноста на поръчката. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА,IBAN BG56UBBS82411017311317,ВIC КОДА НА БАНКАТА Е :UBBS BGSF,или на касата на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД - ГР. ПАЗАРДЖИК
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Доставките на ваучери за възложителя се заплащат от възложителя при изпращане на заявката за доставяне на ваучери съгласно изискванията на Наредба № 7 на МТСП и МФ от 09.07.2003г.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по ІІІ.2.1, ІІІ.2.2, и ІІІ.2.3 се
представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Заявените и заплатени от възложителя количества ваучери следва да се отпечатват и доставят в срок до 5 работни дни.
Доставените ваучери следва да могат да се използват като валидно платежно средство в срок до края на календарната година през която са издадени, но по-кратък от 30 календарни дни, считано от датата на доставяне.Възложителят връща неизползваните ваучери на Изпълнителя, като Изпълнителят се задължава да ги замени с нови или да възстанови стойността им, платена от Възложителя.
Възложителя няма ангажименти към финансовите взаимоотношения между изпълнителя и обектите за продажба на хранителни продукти и готови храни, в които са използвани ваучерите.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за съдебна регистрация на кандидата; Удостоверение за актуално съдебно състояние на кандидата; Документ за регистрация по БУЛСТАТ; Документ, установяващ данъчна регистрация, както и регистрация по ЗДДС, ако кандидатът притежава такава; Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай, че това не е законния представител на кандидата; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1и ал.2 от ЗОП;Всички документида се представят в оригинал или с нотариална заверка.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверено копие от последния счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата, представен пред данъчните власти; Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена на изработване и отпечатване на ваучерите; тежест: 60
Показател: Брой на обектите, в които ваучерите могат да се използват; тежест: 25
Показател: Цена на една доставка на ваучери по заявка на Възложителя; тежест: 10
Показател: Професионален опит по предмета на поръчката; тежест: 5
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/04/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в сградата на Управлението - ул. “Болнична” № 15 ет.2 в срок до 15.00 часа на 02/04/2007 г. след заплащане на цената в касата – Поликлиничен блок , ет.3.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/04/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Ценовите оферти ще бъдат отворени на 04-04-2007г. от 10:45ч в "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение №58/07.02.2007 г. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ