РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на съдове за битови отпадъци - контейнери, с обем 4.0 куб.м. и кофи тип “Мева”, с обем 0,11 куб.м. “
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
до склада на общинско дружество "БКС-2001"ЕООД-гр.Стамболийски
Код NUTS:
BG22
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
“Доставка на съдове за битови отпадъци - контейнери, с обем 4.0 куб.м. и кофи тип “Мева”, с обем 0,11 куб.м. “
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
28213800
Описание:
Контейнери за отпадъци
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно документацията за участие, като общата стойност на доставката не може да надвишава 50 000/петдесет хиляди/ лева с включен ДДС
Прогнозна стойност без ДДС
41667 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на 300 лв. Гаранция за изпълнение на договора-3 % от стойността му.Сумите се внасят в касата на Община Стамболийски или по сметка - банка "Хеброс" Национален център, клон Стамболийски, BIC ACBPBG2P, IBAN BG46ACBP75273357905439, или като банкова гаранция
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането се осигурява от бюджета на Община Стамболийски. Плащането ще се извършва по банков път по сметка , посочена от изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания: 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата - заверено копие; 2. Документ за актуално правно състояние на кандидата издадено от съда по регистрация не порано от три месеца преди датата на отваряне на офертата - оригинал; 3. Документ за данъчна регистрация - заверено копие; 4. Документ за регистрация по булстат; 5. Копие от годишния баланс за 2005 година - заверено от кандидата; 7. Копие от отчета за приходи и разходи за 2005 година - заверено от кандидата и други документи, описани в документацията за участие
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата - заверено копие; 2. Документ за актуално правно състояние на кандидата издадено от съда по регистрация не порано от три месеца преди датата на отваряне на офертата - оригинал; 3. Документ за данъчна регистрация - заверено копие; 4. Документ за регистрация по булстат; 5. Копие от годишния баланс за 2005 година - заверено от кандидата; 7. Копие от отчета за приходи и разходи за 2005 година - заверено от кандидата;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Описание на техническото оборудване; Техническо описание и фотоснимки на предлаганите съдове за битови отпадъци; Списък на лицата, които ще извършват изпълнението на договора, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството и тяхната професионална квалификация; Сертификат по ISO 9001:2000; Списък на изпълнените от кандидата договори с подобен предмет и др., съгласно документацията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/03/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава всеки работен ден след обнародване на обявлението в ДВ в сграда на Община Стамболийски, гр. Стамболийски, ул. "Г.С.Раковски" № 29 в деловодството от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17: часа на 24.10.2006г. включително, след заплащане в брой на цената.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Община Стамболийски - етаж 3, стая № 7
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управителите и изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
възможно е възлагане на повторение на доставката чрез процедура на договаряне със същия изпълнител при условията на чл.53, ал.1, т.8 от НВМОП
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9864451
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление