Версия за печат

00288-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД, бул. "Столетов" № 67, За: Мария Налсъзова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9312021; 02 9312131, E-mail: odozs_sofia_obl@abv.bg, Факс: 02 8321156

Място/места за контакт: "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка / покупка на медицински консумативи, реактиви, превързочни и дезинфектанти за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД за 2007г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка / покупка на медицински консумативи, реактиви, превързочни и дезинфектанти, съгласно разработената спецификация /Приложение № 1 към Документацията/ за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД за 2007г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000 (M016, M020, M034) , 24250000, 24494000

Описание:

Консумативи (За болнична употреба, За лабораторна употреба, Медицински)
Дезинфектанти
Диагностични реактиви

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и номенклатурата на храните са посочени в Приложение № 1 към Документацията

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 500 лв. /петстотин лева/ Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

по касов или по банков път

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; документ за данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и Булстат; разрешение за търговия на едро по ЗЛАМХ за внос и търговия на тези продукти, за които се изисква; разрешение за употреба на продуктите в РБългария с одобрена кратка характеристика; доказателства за технически възможности - описание на техническото и транспортно оборудване; сертификати на предлаганите продукти по БДС, EN, ISO или еквивалентно /ако е на чужд език - да бъде придружено с превод на български език от фирма за легализирани преводи/; оторизационно писмо от фирмата производител; референции за добро партньорство, удостоверяващи добрата търговска репутация на кандидата; заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата, представен пред органите на НАП и заверен от експерт-счетоводител в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от финансов отчет към последното тримесечие, ако са изготвени такива; документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на неговото участие, ако кандидатът предвижда подизпълнител; срок на изпълнение на поръчката - едногодишен; предлагана цена - предложената цена трябва да бъде окончателна и не търпи промени за целия срок на доставката; срок на валидност на офертата - в календарни дни от датата на отваряне на офертата от Комисията; документ за внесена гаранция; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; документ за данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и Булстат; разрешение за търговия на едро по ЗЛАМХ за внос и търговия на тези продукти, за които се изисква; разрешение за употреба на продуктите в РБългария с одобрена кратка характеристика; доказателства за технически възможности - описание на техническото и транспортно оборудване; сертификати на предлаганите продукти по БДС, EN, ISO или еквивалентно /ако е на чужд език - да бъде придружено с превод на български език от фирма за легализирани преводи/; оторизационно писмо от фирмата производител; референции за добро партньорство, удостоверяващи добрата търговска репутация на кандидата; заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата, представен пред органите на НАП и заверен от експерт-счетоводител в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от финансов отчет към последното тримесечие, ако са изготвени такива; документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на неговото участие, ако кандидатът предвижда подизпълнител; срок на изпълнение на поръчката - едногодишен; предлагана цена - предложената цена трябва да бъде окончателна и не търпи промени за целия срок на доставката; срок на валидност на офертата - в календарни дни от датата на отваряне на офертата от Комисията; документ за внесена гаранция; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; документ за данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и Булстат; разрешение за търговия на едро по ЗЛАМХ за внос и търговия на тези продукти, за които се изисква; разрешение за употреба на продуктите в РБългария с одобрена кратка характеристика; доказателства за технически възможности - описание на техническото и транспортно оборудване; сертификати на предлаганите продукти по БДС, EN, ISO или еквивалентно /ако е на чужд език - да бъде придружено с превод на български език от фирма за легализирани преводи/; оторизационно писмо от фирмата производител; референции за добро партньорство, удостоверяващи добрата търговска репутация на кандидата; заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата, представен пред органите на НАП и заверен от експерт-счетоводител в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от финансов отчет към последното тримесечие, ако са изготвени такива; документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на неговото участие, ако кандидатът предвижда подизпълнител; срок на изпълнение на поръчката - едногодишен; предлагана цена - предложената цена трябва да бъде окончателна и не търпи промени за целия срок на доставката; срок на валидност на офертата - в календарни дни от датата на отваряне на офертата от Комисията; документ за внесена гаранция; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Качество; тежест: 30
Показател: Отложено плащане; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/03/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

по касов път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД, гр. София, бул."Столетов" № 67, ІІІ-ти етаж, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите, заявили участие в откритата процедура.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Няма допълнителни изисквания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1233, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомено съответното заинтересовано лице - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Медицински консумативи и реактиви за нуждите на Медико-диагностична лаборатория към "ОДОЗС - София област" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка / покупка на медицински консумативи и реактиви за нуждите на Медико-диагностична лаборатория към "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000, 24494000

Описание:

Консумативи
Диагностични реактиви

3) Количество или обем

Количествата и номенклатурата на консумативите и реактивите са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Медицински консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по клинична патология към "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка / покупка на медицински консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по клинична патология към "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000, 24494000

Описание:

Консумативи
Диагностични реактиви

3) Количество или обем

Количеството и номенклатурата са посочени в Приложение № 1 към документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Медицински консумативи и реактиви за нуждите на Отделение за образна диагностика към "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка покупка на медицински консумативи и реактиви за нуждите на Отделение за образна диагностика към "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000, 24494000

Описание:

Консумативи
Диагностични реактиви

3) Количество или обем

Количеството и номенклатурата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Медицински консумативи за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка / покупка на медицински консумативи за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000

Описание:

Консумативи

3) Количество или обем

Количеството и номенклатурата на консумативите са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Превързочни консумативи за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка / покупка на превързочни консумативи за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000

Описание:

Консумативи

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Дезинфектанти за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка / покупка на дезинфектанти за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24250000

Описание:

Дезинфектанти

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12