Версия за печат

00824-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-БАЛЧИК: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП ДЪРЖАВНА ДИВЕЧОВЪДНА СТАНЦИЯ БАЛЧИК, УЛ. ЧЕРНО МОРЕ №9, За: инж. Ганчо Ников, РБЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 73223, E-mail: ddsbalchik@nug.bg, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ДП ДЪРЖАВНА ДИВЕЧОВЪДНА СТАНЦИЯ БАЛЧИК

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Транспортна услуга- превоз на работници за извършване на лекокултурни мероприятия в ДГФ на ГСУ/ горско стопански участък/ - Балчик на Държавна дивечовъдна станция - Балчик за 2007г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2

Място на изпълнение: Горско стопански участък- Балчик на Държавна дивечовъдна станция Балчик, обл. Добрич, РБългария
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Транспортна услуга- превоз на работници/ от национална програма от социални помощи към осигуряване на заетост/ за извършване на лекокултурни мероприятия в ДГФ на ГСУ/ горско стопански участък/ - Балчик на Държавна дивечовъдна станция - Балчик за 2007г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Услуги на сухопътния транспорт

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителният обем на поръчката е за 10 000км.

Прогнозна стойност без ДДС
12000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите са длъжни да представят като част от офертата си 1.Гаранция за участие е в размер на 120.00 лева, 2.Гаранция за изпълнение в размер на 600.00 лева, Гаранциите са под формата на банкова гаранция /в оригинал -безусловна и неотменяема/ или парична сума, внасена по банков път - по сметка на "ДДС Балчик": IBAN: BG81ACBP75271044289715 SWIFT BIC код АCBPBG2P; БАЕ код на Хеброс банк : ACBP7525. Спечелилият кандидат внася определената гаранция за изпълнение, преди подписване на договора, която се освобождава след приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане по банков път след представяне на отчетните документи, финансиране от Национално управление на горите- НУГ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания: Удостоверение за актуално съдебно състояние, лицензия за обществен превоз на пътници, граждански или трудов договор на водачите на МПС, удостоверение за психологическа годност на водача, свидетелство за управление на МПС от съответната категория, свидетелство за регистрация на МПС, свидетелство за съдимост на всеки от водачите, писмени доказателства за наличие на МПС, удостоверение за транспортна годност за обществен превоз на пътници, застраховка гражданска отговорност, застраховка гражданска отговорност на превозвача, докумeнт за данъчна регистрация, БУЛСТАТ регистрация, документ за закупена документация, документ за внесена гаранция за участие, имената на подизпълнителите или декларация, че няма да ползва подизпълнители, търговска репутация от предишни възложители или декларация, че не е извършвал обществен превоз, копие от годишния финансов отчет, декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по образец, административни сведения за кандидата, подписан списък на документите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно конкурсната документация и чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: годишен финансов отчет или някоя от съставните му части
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно конкурсната документация и чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания: Доказателства, че кандидата разполага със 1.собствено или наето МПС - с бр. места, не по -малко от 24 и 2.водачи в съответствие с изискванията на Наредба №33 от 1999г. на Министъра на транспорта.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за движение по пътищата, правилник за приложение на ЗДвП, Наредба № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на РБ, Закон за автомобилните превози.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

1. В брой - платими в касата на Държавна Дивечовъдна Станция Балчик, ул. Черно море №9 или 2. По банков път по сметка на "ДДС Балчик": IBAN: BG81ACBP75271044289715 SWIFT BIC код АCBPBG2P; БАЕ код на Хеброс банк : ACBP7525.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

административната сграда на "ДДС-Балчик", ул. "Черно море" №9, общ. Балчик

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Задължително присъства управителя/ собственика на кандидата или нарочно упълномощено от него лице, като пълномощното следва да бъде с нотариална заверка на подписа на упълномощителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, УЛ. ВИТОША №18, РБЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcodmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, УЛ. ВИТОША №18, РБЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcodmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ