Версия за печат

00145-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ, бул."Ал.Стамболийски" № 62-64, За: Георги Бояджиев, България 1303, София, Тел.: 02 9261402, E-mail: Georgi.Boiadjiev@nssi.bg, Факс: 02 9261440

Място/места за контакт: НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Национален осигурителен институт, бул."Ал.Стамболийски" № 62-64, За: Георги Бояджиев, България 1303, София, Тел.: 02 9261402, E-mail: Georgi.Boiadjiev@nssi.bg

Място/места за контакт: Георги Бояджиев

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управлява държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуга по поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на 9 /девет/ броя асансьорни уредби в сградата на Националния осигурителен институт - гр. София, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: гр. София, бул. "Ал. Стамболийски" № 62-64
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поддръжка и текущ ремонт, вкл. доставка на резервни части на: 5 броя пътн. асансьори, 500 кг.товароподемност, скорост 1м/сек., 13 спирки; 1 брой пътн. асансьор, 320 кг.товароподемност, скорост 1 м/сек., 3 спирки; 1 брой пътн. асансьор, 320 кг.товароподемност, скорост 1 м/сек., 2 спирки; 2 броя товарни платформи, 100 кг товароподемност ,скорост 0,5 м/сек., 4 спирки

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поддръжка и текущ ремонт, вкл. доставка на резервни части на: 5 броя пътн. асансьори, 500 кг.товароподемност, скорост 1м/сек., 13 спирки; 1 брой пътн. асансьор, 320 кг.товароподемност, скорост 1 м/сек., 3 спирки; 1 брой пътн. асансьор, 320 кг.товароподемност, скорост 1 м/сек., 2 спирки; 2 броя товарни платформи, 100 кг товароподемност ,скорост 0,5 м/сек., 4 спирки

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 900 лв. преведена по сметка на ЦУ на НОИ - Банка БНБ; BIC- BNBGBGSD; IBAN - BG89 BNBG 9661 3100 1715 01 СОФИЯ, или неотменима банкова гаранция за същата сума по избор на участника; гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение, представена под формата на неотменима банкова гаранция или парична сума по сметка на ЦУ на НОИ.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Абонаментната такса се изплаща до 10 число на текущия месец, а материали, резервни части и др. невключени в абонамента се изплащат срещу представени фактури в тридневен срок от представянето им.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация по Търговския закон. Актуално състояние с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не-повече от шест месеца или да е в срок на валидност, когато такава е изрично посочена. Декларации за отсъствия на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП. Наличието на производства за обявяване на несъстоятелност, както и наличието на парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК водят до отстраняване на участника. Други документи - посочени в документацията за участие в процeдурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, с изключение на ново регистрираните участници.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори, извършени през последните три години, вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Справка за оборудването, машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката. Удостоверение за вписване на участника в регистъра по чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, обн. ДВ, бр.86 от 1.10.1999 г. Свидетелства за правоспособност съгласно Наредба № 3 от 07.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" - обн.ДВ, бр. 9 от 2001 г., на лицата, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Асансьорни монтьори, съгласно Наредба № 3 от 07.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" (ДВ, бр. 9 от 2001 г.)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е в размер на 60 лева с вкл. ДДС и се заплаща в касата на НОИ, бул "Ал.Стамболийски" № 62-64 , ет 3 стая 313.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място

в сградата на НОИ бул."Ал.Стамболийски" № 62-64

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал. 2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ