РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Разработване на инструкция за приложение на законодателството на европейската общност в работата на правните дирекции в общините чрез разкриване на съвместната приложимост на националното и европейското законодателство уреждащо действията на нормите регулиращи местното самоуправление - колизионни норми и случаи на приложимост на нормите на европейската правна система спрямо националното законодателство."
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
8
Основно място на изпълнение:
Община Варна
Код NUTS:
BG131
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Разработване на инструкция за приложение на законодателството на европейската общност в работата на правните дирекции в общините чрез разкриване на съвместната приложимост на националното и европейското законодателство уреждащо действията на нормите регулиращи местното самоуправление - колизионни норми и случаи на приложимост на нормите на европейската правна система спрямо националното законодателство.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
73000000
Описание:
Научни изследвания и експериментални разработки и свързаните с тях консултантски услуги
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Инсрукцията следва да е съобразена по обхват и съдържание с националното и европейското законодателство.
Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
На основание чл.59, ал.2 от ЗОП, гаранцията за участие е в размер на 1500лв.-1% от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на поръчката. Гаранциите се внасят по сметка на Община Варна IBAN BG36CECB97903362150000, BICCECBBGSF към "ЦКБ" АД-Варна на Община Варна. Когато гаранцията е представена като банкова гаранция, срока на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертата.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Посочени в документацията за участие и договора проект.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ДА, На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, възложителя изисква създаването на юридическо лице ако кандидатът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заявление за участие, удостоверение актуално състояние, а когато кандидата е физическо лице - копие на документ за самоличност, документ за закупена документация и внесена гаранция за участие, декларации образец №1, №2, №3, №4, №5, доказателства по чл.50 и 51 от ЗОП, автореференция и референции и други документи посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверени за вярност копие на годишен баланс и ОПР за 2005 и 2006г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверени за вярност копие на годишен баланс и ОПР за 2005г. и 2006г.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основни договори за услуги, подобни с предмета на поръчката, изпълнявани през последните три години от кандидата включително стойности, дати и получатели придружени с препоръки за добро изпълнение; документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или ръководните му служители или на лицата които отговарят за извършването на услугата; списък на колектива по длъжности с приложени документи за образование и професионална квалификация и други документи посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за услуги, подобни с предмета на поръчката, изпълнявани през последните три години от кандидата включително стойности дати и получатели придружени с препоръки за добро изпълнение; документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и /или ръководните му служители или на лицата които отговарят за извършването на услугата; списък на колектива по длъжности с приложени документи за образование и професионална квалификация и други документи посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/03/2007 00:00 Час: 14:30
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е в размер на 60.00лв вносими по сметка на Община Варна, IBAN BG49CECB97908462150000, код за вид плащане 44 40 00, BIC CECBBGSF към "ЦКБ" АД-Варна
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/03/2007 00:00 Час: 14:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Община Варна, бул."Осми приморски полк"№43 зала №37
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Желателно е да присъствува управителя или лице представило нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, Факс: 002 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ