Версия за печат

00085-2007-0007


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Военномедицинска академия, бул. " Св. Георги Софийски"№ 3, За: Стела Николова Върбанова, България 1606, София, Тел.: 02 9225874, E-mail: vma-marketing@otel.net, Факс: 02 9225012

Място/места за контакт: Стела Николова Върбанова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" № 3, За: Надежда Иванова Сакалийска, България 1606, София, Тел.: 02 9225195

Място/места за контакт: Елена Будинова Ирманова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.vma-bg.org.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" № 3, За: Росица Иванова Иванова, България 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: Велика Добрева Георгиева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.vma-bg.org.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка и пускане в експлоатация по обособени позиции: А: Артроскопска апаратура, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/. В: Периодична доставка на оригинален консуматив за артроскопската апаратура, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/. Посочените количества на консумативите са ориентировъчни.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Военномедецинска академия
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка и пускане в експлоатация по обособени позиции: Позиция А: АРТРОСКОПСКА АПАРАТУРА, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/, Позиция В: Периодична доставка на консуматив артроскопска апаратура, посочените в Приложение № 1а количества на консумативите са ориентировъчни.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33168100, 33141700

Описание:

Ендоскопи
Ортопедични принадлежности

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата -2 500 (две хиляди и петстотин) лева . Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдебна регистрация, актуално състояние, данъчна регистрация, булстат.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите представят докумети по чл. 50 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копия на баланса и отчета за приходи и разходи през предходната година. Декларация за стойността на извършените подобни доставки за предходните три години.Среден годишен оборот от извършени подобни доставки за предходните 3 години, не по-малко от 1 300 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите представят докумети по чл. 51 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатът да е производител на предлаганата апаратура и консуматив за нея или официален представител на производителя.Последното се удостоверява с оторизационно писмо от производителя или неговият официален представител, издадено след датата на публикуване на обявата за търга в ДB. Кандидатите да представят сертификати за качество на предлаганите продукти: ISO 9001, ISO 13485, СЕ марка и др., на които съответстват предложените консумативи. Предложените консумативи да са регистрирани и разрешени за употреба в България. Кандидатът да притежава разрешение за търговия на едро, съгласно изискванията на ЗЛАХМ.Документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на кандидата и на лицата, които отговарят за извършването на доставката и сервизната поддръжка. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в легализиран превод на български език.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: показатели посочени в документацията; тежест:
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/03/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на ВМА, стая 25, втория етаж.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/03/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

4

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Военномедицинска академия, зала 10 партер.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управители или упълномащени представители на кандидата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията., бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен от уведемлението.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ