Версия за печат

00164-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Виолета Мирчева, Р България 1092, София, Тел.: 02 9220677, E-mail: v.mircheva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на доставките"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Елена Боянова, Р България 1080, София, Тел.: 02 9220675, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: дирекция "Управление на доставките"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Елена Боянова, Р България 1080, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: дирекция "Управление на доставките"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Химическо почистване на комплекти камуфлажни облекла

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: с. Негушево
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Химическо почистване на камуфлажни (маскировъчни) облекла, в т.ч.: полушуби полева с подплата, клинове полеви с подплата и ризи полеви с дълъг ръкав.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

93000000 (E001) , 93110000

Описание:

Други услуги за населението (За почистване)
Услуги по събиране и доставяне на прането

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

5600 комплекта камуфлажни (маскировъчни) облекла, в т.ч.: полушуби полева с подплата, клинове полеви с подплата и ризи полеви с дълъг ръкав, които ще се предават на етапи по допълнително изпратена заявка, в която ще са посочени количество, вид и ръст на облеклата

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

14.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 550 лв. и гаранция за изпълнение 5% от стойността на обществената поръчка, преведени по банков път в Дирекция “Финансово-стопански дейности" - МО: IBAN: BG02 BACX 9660 3320 1788 16; BIC: BACXBGSF, HVB Банк ”Биохим” АД, клон “Батенберг” или банкова гаранция, съгласно посочените образци в документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане по банков път в срок до 30 дни след представяне на следните документи: фактура; приемо-предавателен протокол; спецификация (вид имущество, количество, номера и ръстове). Документите се предават в дирекция “Управление на доставките” до 2 дни след извършване на услугата и доставка на почистеното имущество в склада.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП: 1) удостоверения за 1.1 актуално състояние на участника, издадено след датата на обявлението на обществената поръчка в електронната страница на ДВ; 1.2 регистрация по БУЛСТАТ; 2) Представяне на документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника, съгласно т. ІІІ.2.2 от настоящото обявление; 3)документи за доказване на техническите възможности на участника, съгласно т. ІІІ.2.3 от настоящото обявление; 4) декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 5) декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 6) декларация ще участват ли подизпълнители при изпълнение на поръчката; 7) срок за изпълнение на поръчката; 8)срок на валидност на офертата; 9) предлагана цена (в отделен запечатан непрозрачен плик); 10) документ за гаранция за участие; 11) списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. ІІ. Ще се отстраняват участници, които: ІІ.1) не са представили някои от изискуемите документи; ІІ.2) при наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) отчет за приходите и разходите за 2006 г.; 2) информация за общия оборот и оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) списък на основните договори за услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2) описание на техническото оборудване; 3) декларация, че на замърсените облекла ще бъде извършена дезинсекция; 4) разрешително от ХЕИ за обектите, в които ще се извърши почистването; 5) документи (ISO и други) доказващи качеството на машините и гарантиране запазването на качеството на тъканите и размерите на дрехите.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/03/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

всеки работен ден от 10:00 до 12:00 и от 13:00 до 15:00 часа. Заплащане в брой в дирекция "Управление на доставките", ул. "Ив. Вазов" № 12.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

80

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Дирекция "Управление на доставките" към Министерство на отбраната с адрес:ул."Иван Вазов" №12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

членовете на комисията в състав, определен със заповед на Възложителя и лица по чл. 38, ал. 4 от НВМОП /участник в процедурата или негов упълномощен представител при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3, след изпратена предварителна писмена заявка за присъстване с посочени трите имена, длъжност, данни от лична карта, телефони за връзка; пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Сключването на договорите за услугата, предмет на настоящото обявление, ще става в рамките на предвидените финансови средства в предварителния финансов план за 2007 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба подадена до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, в 10-дневен срок от уведомяване на участниците в процедурата за решението на възложителя. Тя не може да се подаде след сключване на договор за обществената поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ