РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Инженеринг, включващ проектиране, комплексно изпълнение на строително-монтажни работи, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на клиники седми етаж ВМА – София
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Инженеринг, включващ проектиране, комплексно изпълнение на строително-монтажни работи, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на клиники седми етаж ВМА – София, съгласно Техническо задание - Приложение №1 от Конкурсната документация
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно техническо задание - Приложение 1 от конкурсната документация
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 40 000 лв.
Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на сключения договор
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането на възнаграждението се извършва с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след двустранно подписан протокол за извършени и подлежащи на заплащане СМР, сметка 22 и фактура
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдебна регистрация, актуално състояние, данъчна регистрация, Булстат, свидетелство за съдимост.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи съгласно чл.50 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копия от баланса и отчета за приходи и разходи през предходните три години. Декларация за стойността на извършените такива или подобни ремонти за предходните три години. Минимален оборот от подобно изпълнени работи за предходната година /2006/ да е 4 000 000лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи съгласно чл.51 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация съдържаща списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти.
Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/03/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в касата на ВМА - стая №25, ІІ етаж, бул."Г.Софийски" №3, гр.София, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/03/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/03/2007 00:00 Час: 14:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Управители или упълномощени представители на кандидата
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
10 дневен срок от уведомяване за решението
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ