Версия за печат

01224-2007-0003


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българската народна банка, пл."Княз Александър Батенберг" № 1, За: Даниел Стоенчев - по процедурата, Росица Арсова- по предмета на поръчката - тел. 02 9145 1880, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451507, E-mail: Stoenchev.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Даниел Стоенчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българската народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и/или хотелски резервации при служебните пътувания в чужбина на служители на Българската народна банка”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София 1000, бул. "Княз Александър Батенберг" №1
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и/или хотелски резервации при служебните пътувания в чужбина на служители на Българската народна банка. Основните дестинации, за които са необходими резервации включват: София – Франкфурт и обратно; София – Брюксел и обратно; София – Виена и обратно, както и почти всички европейски страни. Изброяването на държавите е примерно и не изключва необходимостта от закупуване на билети и/или хотелски резервации по дестинации извън посочените по-горе.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22981000, 62110000, 63515000

Описание:

Билети за превоз
Превоз на пътници с въздушен транспорт по разписание
Услуги, свързани с пътувания

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството се определя от Възложителя в зависимост от конкретните нужди, с предварителна заявка.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 10 000 лв. (десет хиляди лева)- парична сума преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD или банкова гаранция със срок на валидност не по - малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора – 15 000 (петнадесет хиляди) лева. Гаранцията за изпълнение също се представя под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора и се освобождава и задържа при условия и срокове посочени в договора за възлагане.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на съответния билет и/или хотелска резервация по банкова сметка на Изпълнителя. Плащането ще се извършва в срок посочен от избраният изпълнител и след представяне на документи посочени в проекта на договор. Цените на билетите и/или хотелските резервации се определят в български лева по курса на БНБ в деня на закупуването на билета и/или хотелската резервация.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - съответен еквивалентин документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5. Техническа оферта, която трябва да съдържа подробно описание на начина на изпълнение на поръчката, в съответствие с изискванията на Възложителя. Техническата оферта следва да съдържа и информация по т. 1 от Методиката за определяне на комплексната оценка за класиране на офертите – Приложение № 2; 6. Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 7. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 8. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник; 9. Списък на документите съдържащи се в офертата; 10. Предлагана цена по образец; 11. Документ за гаранция за участие; 12. Проект на договор; 13. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2005 година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е реализирал минимум 1 000 000 лв. оборот за 2005 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от сертификат за система за управление на качеството - ISO 9001:2000, издаден от сертифициран орган с международна акредитация, ако участникът притежава такъв документ; 2. Копие от документ, удостоверяващ членство или акредитация в IATA; 3. Копие от оторизация за работа в системата BSP, валидна за 2007 г. - заверено от участника копие; 4. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 2 /две/ години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки през последните 2 /две/ години и копие от договорите сключени с други Възложители (прилагат се тези договори, които не съдържат конфиденциална информация); 5. Копие от сертификат или договор за работа с „АМАДЕУС” или друга резервационна система за продажба на билети; 6. Декларация за конфиденциалност съответстваща на текстовете на чл. 26 и чл. 27 от проекта на договор; 7. Декларация за възможност и готовност за покриване на всички заявявани от възложителя дестинации на територията на целия свят.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/03/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/03/2007 00:00 Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

заседателна зала на БНБ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ