Версия за печат

00239-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Момчилград: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА МОМЧИЛГРАД, ул. "26 -ти декември" № 12, За: Метин Моллахасан, България 6800, Момчилград, Тел.: 03631 6429, E-mail: obshtina@mg.link.bg, Факс: 03631 6397

Място/места за контакт: инж.Ердинч Хайрула

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневно приготвяне на топла храна за нуждите на Домашен социален патронаж в община Момчилград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Поръчката се изпълнява в базата на изпълнителя и се предоставя на Домашен социален патронаж община Момчилград.
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневно приготвяне на топла храна за нуждите на Домашен социален патронаж, по ежедневни заявки и предварително зададено седмично меню за около 60 души.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно тръжната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия и размери на гаранциите за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в раземер на 150 лева. Гаранцията може да се внесе по IBAN BG09STSA93003100786900; BIK код- STSABGSF при “Банка ДСК” – клон Момчилград. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на обществената поръчка - парична сума или банкова гаранция за срока на договора, тя може да се внесе по IBAN BG09STSA93003100786900; BIK код- STSABGSF при “Банка ДСК” – клон Момчилград.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на стойността се извършва в български лева, по банков път отсрочено - 30 дена от датата на фактурирането.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения; Удостоверение за актуално състояние на фирмата - не по-рано от шест месеца от датата на подаване на предложението /оригинал или нотариално заверено копие/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Декларация по чл. 47, ал. 1и 5 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;Документ за внесена гаранция за участие; Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан и подпечатан от кандидата;Документ за закупена тръжна документация; Административни сведения за кандидата;БУЛСТАТ регистрация;Не се допускат подизпълнители;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за годишения оборот - доказан чрез годишен баланс или отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната - 2006 година,с изключение на новорегистрираните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изпълнителя следва да притежава собствена или наета кухненска база или заведение за хранене съгласно Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения, които отговарят на изискванията на Наредба № 8 от 8.04.2002 г.за хигиенните изисквания към предприятията, които произвеждатили търгуват с храни, и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни.Кандидата трябва да представи документи за регисгтрация по Закона за храните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/03/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00 ч. от стая №11 на Община Момчилград;ул."26-ти декември" №12, срещу представяне на квитанция от касов ордер за закупена тръжна документация. Преди да я закупят лицата имат право да я разгледат на място.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.03.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/03/2007 00:00 Час: 12:30
Място

Заседателната зала на Община Милград,ул."26-ти декември" №12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ