Версия за печат

00297-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Гълъбово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение" ЕООД - гр. Гълъбово, ул. "Алеко Константинов" № 10, За: Анка Тонева - Главен счетоводител, Република България 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 62446, E-mail: mbal_galabovo@bv.bg, Факс: 0418 62373

Място/места за контакт: отдел "Счетоводен"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на готови ястия за нуждите на "МБАЛ" ЕООД - гр. Гълъбово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: франко сградата на "МБАЛ" ЕООД - гр. Гълъбово
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на готови ястия за нуждите на "МБАЛ" ЕООД - гр. Гълъбово по предварителна заявка (требване) по следните позиции: Раздел І - ЗАКУСКА; Раздел ІІ - СУПИ; Раздел ІІІ - ГОТВЕНИ ЯСТИЯ; Раздел ІV - ДЕСЕРТИ; Раздел V - ХЛЯБ.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894200

Описание:

Приготвени ястия

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на обществената поръчка за едногодишен период е в размер на приблизително 34 000 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
34000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в открития конкурс за възлагане на малката обществена поръчка е в размер на 330 лв. (триста и тридесет лева) и се представя в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, вносима в касата на дружеството, със срок на валидност 90 дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранцията за участие се задържа или осовобждава при условията и сроковете, посочени в чл. 28 и чл. 29 от НВМОП.; Гаранцията за изпълнение е в размер на 660 лв. (шестстотин и шестдесет лева) и се представя в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, вносима в касата на дружеството.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Без авансово плащане. Плащанията се извършват по банков път в левове при условията на отложено плащане в срок, посочен в офертата на определения за изпълнител кандидат, от представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Посочените в чл. 13 от НВМОП - заверено копие от решението за съдебна регистрация на кандидата, а в случай, че е физическо лице - документ за самоличност; валидно удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/;декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - по образец; копие от удостоверение за данъчен номер; копие от талона за регистрация по БУЛСТАТ, както и Удостоверение за регистрация по Закона за храните - нотариално зеверено копие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: годишен финасов отчет за 2005 г.; счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2005 г.
Минимални изисквания: годишен финасов отчет за 2005 г.; счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2005 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за подобен вид доставки – предмет на поръчката, извършени през последните три години, която да доказва наличието на опит; 2.Референции от постоянни партньори и предишни възложители; 3. Доказателства за наличие на материално-техническа база (заверени копия от договори, заверени копия от удостоверение за регистрация на МПС, с които ще се разнася храната по ЗХ)
Минимални изисквания: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за подобен вид доставки – предмет на поръчката, извършени през последните три години, която да доказва наличието на опит; 2.Референции от постоянни партньори и предишни възложители; 3. Доказателства за наличие на материално-техническа база (заверени копия от договори, заверени копия от удостоверение за регистрация на МПС, с които ще се разнася храната по ЗХ)
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на дружеството

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

кабинета на Управителя на "МБАЛ" ЕООД - гр. Гълъбово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни представители или упълномощени с нотариално заверено пълномощно (оригинал) представители на кандидатите във връзка с предмета на обществената поръчка при извършване на действията по чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

по реда и при условията на чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Многопрофилна болница за активно лечение" ЕООД - гр. Гълъбово, ул. "Алеко константинов" № 10, Република България 6280, Гълъбово, Тел.: 0481 62446, E-mail: mbal_galabovo@abv.bg, Факс: 0418 62373

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ