РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Инженеринг на реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа , канализационна мрежа с довеждащи колектори и МПСОВ и рехабилитация на уличната мрежа в с. Добрич , Община Димитровград."
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
Територията на с. Добрич, община Димитровград
Код NUTS:
BG223
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Сключване на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
Рамково споразумение с един изпълнител
Срок на действие в години
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Проектиране и изграждане на реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в с. Добрич. Подмяна на съществуващи етернитови тръби с полиетиленови с дължина на съществуващия водопрвод - L=15 км. Проектиране и изграждане на реконструкция на вътрешна канализационна мрежа и съоръжения на довеждащи колектори и МПСОВ - L=18 км. и рехабилитация на улична мрежа в с. Добрич - 90 хил. кв.м. Изпълнението на всички СМР, свързани с предмета на обществената поръчка ще става на база конкретни договори за възлагане на обществени поръчки, които ще се сключват въз основа на рамковото изпълнение с един изпълнител.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000 (E059, Y002)
Описание:
Строителни и монтажни работи (Рамково споразумение, За сгради)
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количеството и обемът на възлаганите работи ще се определат в зависимост от възникналите в срока на рамковото споразумение потребности.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 40 000 лв. в една от формите по чл.60,ал.1 от ЗОП, като срокът на валидност на банковата гаранция за участие в процедурата да не бъде по кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение е 5 % от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП.Срокът на валидност на банковата гаранция е до приемане изпълнение договора. Гаранциите могат да бъдат внесени в Банкова сметка на възложителя :IBAN: BG10ACBP75273381711633, BIC ACBPBG2P, при банка "Хеброс"АД .
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
След осигуряване на външно финансиране и при условията на подписаното рамково споразумение, което влиза в сила след откриване на финансиране.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Възложителят предвижда на основание чл.25, ал3, т.2 от ЗОП, когато участник, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица изискване за създаване на юридическо лице, коет е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Право на участие в откритата процедура има всеки, който отговарят на изискванията на чл. 9, чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл.56 от ЗОП, чл.24 от ППЗОП и документацията за участие в процедурата.Основанията за отстраняване на участник от процедурата са съгласно чл.69 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В съответствие с изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП:
1.удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност;
2.заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години;
3. справка за общия оборот и оборота, реализиран в строителство на обекти, сходни с този на поръчката за предходните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник трябва да има реализиран обем СМР за предходните три години в минимален размер от 10 000 000.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл.51 от ЗОП, както следва:
1.списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността,датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и съответствие с нормативните изисквания;
2.списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;
3.сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качествяото - ISO 9001:2000 или еквивалентен;
4.декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка за услуга или строителство;
5.данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или учстникът ще използва за извършване на строителството;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник в откритата процедура да разполага с технически и професионални възможности за изпълнение предмета на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/03/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документация за участие може да се закупи от гише № 1 в "Центъра за информация и услуги на граждани", партерен етаж в срадата на Община Димитровград, след заплащане на цената й на гише № 8.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/03/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Заседателна зала 2-ри етаж в градата на Община Димитровград, бул."Г.С.Раковски" №15
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и ал.4 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП за всяко заинтересовано лице е 10 дни от уведомяване за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ